Burgere
Fra : martinandersen1976@h~

Dato : 20-01-06 20:31

Nogen som kender til en sammenligningsside på nettet, hvor man kan se
hvor man kan få de største burgere i Danmark?

Har lige prøvet Buggi Burgeren fra Den Sorte Gryde, den var en rigtig
mandeburger (lidt for stor, medmindre man har 3 maver ligesom koen

Fra : Kim Schulz

Dato : 20-01-06 20:47

On 20 Jan 2006 11:31:12 -0800
martinandersen1976@hotmail.com wrote:

> [...]
>
> Har lige prøvet Buggi Burgeren fra Den Sorte Gryde, den var en rigtig
> mandeburger (lidt for stor, medmindre man har 3 maver ligesom koen

Jeg tror umiddelbart at en dobbelt buggi med bacon er en af de største
du kan finde i Danmark. Dog er deres størrelser blevet lidt mindre
efter at de er gået over og blevet et franchise og ikke blot de
oprindelige par burgerbarer.

Fra : Kim Schulz

Dato : 20-01-06 20:47

On 20 Jan 2006 11:31:12 -0800

Fra : Barney Gumble

Dato : 21-01-06 02:59

martinandersen1976@hotmail.com wrote:
> Nogen som kender til en sammenligningsside på nettet, hvor man kan se
> hvor man kan få de største burgere i Danmark?

Ikke i Danmark, men på en dansk restaurant ved navn "John's" i Val Thorens
(Frankrig) kan man købe burgere i 3 forskellige størrelser. Burgerne
defineres ud fra deres bøfstørrelse og de fås med henholdsvis 250 grams, 500
grams, og 750 grams bøf. Burgeren serveres i øvrigt sammen med råstegte
kartofler

BG

Fra : Pipeline

Dato : 21-01-06 07:45

<martinandersen1976@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Har lige prøvet Buggi Burgeren fra Den Sorte Gryde, den var en rigtig
mandeburger (lidt for stor, medmindre man har 3 maver ligesom koen

Så må jeg være en aldeles rigtig mand, for jeg åd mig igennem en
double-Buggi for et par år siden
Vi smed den lige på vægten inden spisningen, og nålen stoppede på 1.1kg. En
alm. Buggi vejede 800g.
Og jo, jeg blev da mæt
MVH
Pipeline