Ostefyldt chilli
Fra : Helene Egholm

Dato : 04-01-06 13:16

Hej grp
Jeg har hos en butik engang købt Chilli pebere (syltede) som er fyldt med
en
slags flødeost. De skal bare spises som en snack og er ikke vildt stærke.
De
er vildt lækre, men jeg kan ikke finde en opskrift på dem nogen steder, så
måske en af jer skulle lægge inde med en, så del den gerne med mig.

venlig hilsen Henrik

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 04-01-06 13:26

Helene Egholm wrote:
[...]
> Den har indtil videre sparet mig for at få 9 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Din signatur indledes forkert og er på for mange linier.

En signatur indledes med "-- " og må maksimalt fylde 4 linier.

Læs venligst reglerne for brug af signatur på usenet:
http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk/

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 04-01-06 16:53

HVor er du dog hjælpsom, bare der fantes flere som dig.

Kasper

Fra : Gunnar007

Dato : 04-01-06 19:31

"Thomas Damgaard Nielsen" <tdn.usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Din signatur indledes forkert og er på for mange linier.

Så du sidder der og tuder over sølle 39 bindestreger for meget.
Få dig et liv.

Og til spørgsmålet kan jeg kun give Helene ret
De smager fantstisk, men jeg aner ikke hvordan man laver dem

Hilsen G

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-01-06 13:45

Gunnar007 wrote:
> Så du sidder der og tuder over sølle 39 bindestreger for meget.
> Få dig et liv.

Nej.

Man bør ikke benytte SPAMFighters spammende gratisversion i et
program man anvender på usenet.. det er en meget grim og belastende
reklame.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-06 14:38

> De
> er vildt lækre, men jeg kan ikke finde en opskrift på dem nogen steder, så
> måske en af jer skulle lægge inde med en, så del den gerne med mig.

Ja de er SÅ lækre.. de kan købes i aldi.. ved ikke med opskrift..

Mvh
Morten

Fra : Lapzig

Dato : 04-01-06 17:58

"Juel" <him> wrote in message
> Ja de er SÅ lækre.. de kan købes i aldi.. ved ikke med opskrift..

Ligger de på frost?

Fra : jakob

Dato : 04-01-06 19:56

Lapzig wrote:

> Ligger de på frost?

Nix du finder dem i køledisken ved siden af mælken...eller derhenad.

--
Jakob

Fra : jakob

Dato : 04-01-06 15:03

Helene Egholm wrote:
> [...]
> er vildt lækre, men jeg kan ikke finde en opskrift på dem nogen steder, så
> måske en af jer skulle lægge inde med en, så del den gerne med mig.

De er ret lækre og kan som en anden skriver købes i Aldi. Har også set
dem i flere indvandrerbutikker. Jeg er rimelig sikker på at det er feta
(cremefeta) der er fyldet. Men hvad det er for en slags chili ved jeg ikke.

--
Jakob

Fra : Bagdad Bob

Dato : 04-01-06 18:28

"Helene Egholm" <egholm@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er vildt lækre, men jeg kan ikke finde en opskrift på dem nogen steder, så
> måske en af jer skulle lægge inde med en, så del den gerne med mig.

De går under kælenavnet Chilli Poppers. Prøv at google det, så kommer der
masser af opskrifter.

vh,
/Abildgaard

Fra : Heidi

Dato : 04-01-06 18:37

Helene Egholm wrote:
> [...]
> er vildt lækre, men jeg kan ikke finde en opskrift på dem nogen
> steder, så måske en af jer skulle lægge inde med en, så del den gerne

Er de beregnet til friturestegning? Så har de dem i Metro, hvis det er
noget lignende dem man kan få i snackkurven hos Jensens Bøfhus.
Er det samme type i andre refererer til mht. Aldi? Synes aldrig jeg har
set dem der...

--
Heidi

Fra : Helene Egholm

Dato : 07-01-06 15:43

Nej De er ikke frosne men friske og skal også spises sådan

venlig hilsen henrik

Fra : Bettina Madsen

Dato : 10-01-06 16:33

For at vende tilbage til opskriften har arla udviklet en opskrift med fyldte
chili.

se dette link:
http://www.arla.dk/opskrifter/fyldte-chilier.html

mvh Bettina