Bakskuld i Nordsjælland ?
Fra : Spangkuk

Dato : 04-01-06 03:09

Så slap kærestens Jydeimporterede bakskuld op.

Hun kan af naturlige årsager, ikke længere få dem leveret
i spandevis til ingen penge af hendes eks-svigerfamilie

Har googlet og søgt, søgt og søgt på nettet. Det nærmeste
jeg kom var 150 gram bakskuld for 25 kr.PLUS 140 kr. i fragt...

Det kan godt være vi er fra Nordsjælland, men SÅ dumme er
vi sgu heller ikke

Nogle bud/erfaringer ?

Spang

Fra : Max

Dato : 04-01-06 08:20

Hej

> Nogle bud/erfaringer ?

Lav dem selv, issinger findes vel også på nordsjælland.

Mvh Max

Fra : Leo

Dato : 04-01-06 09:38

Hvor mange skal du bruge og hvornår?

Jeg tager af og til turen mellem Øst og Vest.

Fra : Spangkuk

Dato : 06-01-06 11:54

"Leo" <fupkonto@hotmail.dk> skrev

> Hvor mange skal du bruge og hvornår?
>
> Jeg tager af og til turen mellem Øst og Vest.

Det er et flot tilbud !

Jeg søger lidt videre her i området, og vil tillade mig at
vende tilbage til dig her til NG, hvis det går helt galt.

Tak igen.

Spang

Fra : Leo

Dato : 06-01-06 14:19

Hej Spang - du kan også bruge min hotmail-adresse. Den ser lidt pudsig ud,
men den er gangbar og jeg læser faktisk mine mails.
Jeg rejser over bæltet en til to gange om måneden i snit.

MVH Leo

Fra : Svend Åge Sørensen

Dato : 05-01-06 16:37

Hej Spang

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kom var 150 gram bakskuld for 25 kr.PLUS 140 kr. i fragt...
>
> Det kan godt være vi er fra Nordsjælland, men SÅ dumme er

Ja det er jo ikke nogen rar situation at komme i, hvordan kan man leve
uden!.

Jeg plejer også lige at være forbi en fiskehandler når jeg kommer på de
kanter.

En mulighed kunne jo være http://www.hjerting-laks.dk/ de har også
nethandel.

De står da godt nok ikke direkte opført under det de sælger, undtaget i de
pakker de lavede som firmajulegaver og under opskrifter, så... mon ikke?

I min kogebog har jeg da en klistermærke-opskrift på tilberedning af
Hjerting Dabs, som er stemplet Hjerting Laks. Den er nok 5-8 år gammel.

Prøv at kontakte dem, det er da et forsøg værd.

Men fisk er sku' blevet dyre! >SUK<

Venlig hilsen

Svend Åge