Si til purering
Fra : Padre

Dato : 31-12-05 16:25

Jeg elsker tomatsuppe og kartoffelsuppe, men jeg har et problem med
konsistensen, som jeg ikke synes, man kan få rigtig, når man bruger en
blender. Derfor ønskede jeg mig til jul en si til purering. Der er tale om
en stor nærmest tragtformet ting uden bund. Bunden udgøres af udskiftelige
perforerede plader, som så har forskellig størrelse huller. Når bunden er
sat i, monterer man en arm, som har en slags snegl på. Når man drejer på
armen, roterer sneglen, og presser tragtens indhold ned mod bunden, sådan at
rørstofferne bliver presset og siet.

Den er meget let at bruge, og hurtig at gøre ren.

Jeg har lige lavet tomatpure med den, og resultatet er for mig at se
perfekt, så den kan *også* anbefales

--
Padre

Fra : Max

Dato : 31-12-05 17:23

Hej

> Jeg har lige lavet tomatpure med den, og resultatet er for mig at se
> perfekt, så den kan *også* anbefales

Jeg har et pure apparat til min røremaskine, så jeg har ikke
brug for den, men hvis nogen er interesseret i sådan en
tingest, ja så ligger de i tusindvis overlat på loppemarkeder
og i genbrugsbutikker.

Mvh Max

Fra : padre

Dato : 01-01-06 09:21

"Padre" <spirito_santo@yahoo.com> wrote in message

> Jeg har lige lavet tomatpure med den, og resultatet er for mig at se
> perfekt, så den kan *også* anbefales

Tomatpure ??

£@?@£$@£$@$£$? stavekontrol !!

Tomat*suppe*, jeg lavede tomatsuppe.

--
padre

Fra : Max

Dato : 01-01-06 23:15

Hej Padre

> £@?@£$@£$@$£$? stavekontrol !!

Nok nærmere en fejl 40 :)

> Tomat*suppe*, jeg lavede tomatsuppe.

Det går jo nok, med lidt god vilje kan man vel kalde suppe
for en gang tynd pure :)

Mvh Max