reef'n'beef
Fra : Ukendt

Dato : 30-12-05 19:51

Er de lukket?!? ville ellers lige tage en kammerat på slæb med derind..

anyone?

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Lene Pedersen

Dato : 30-12-05 19:59

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse
> Er de lukket?!? ville ellers lige tage en kammerat på slæb med derind..
>
> anyone?

Det tror jeg ikke. Så vidt jeg har hørt, så er de flyttet til Jernbanegade.

/Lene

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-05 00:07

Lene Pedersen wrote:
> ""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke. Så vidt jeg har hørt, så er de flyttet til Jernbanegade.

Jep jep, der har jeg også været inde nogle gange... se eller mit andet
svar... de svarer hverken telefon eller www. :(

nogen alternativer til reef'n'beef??

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Poul Christensen

Dato : 30-12-05 20:10

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote in news:43b58179$0$15789
$14726298@news.sunsite.dk:

> Er de lukket?!? ville ellers lige tage en kammerat på slæb med derind..
>
> anyone?

Den er på aok

mvh
poul christensen

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-05 00:06

Poul Christensen wrote:
> "Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote in news:43b58179$0$15789
> $14726298@news.sunsite.dk:

> Den er på aok

ja, men deres www.reefnbeef.dk virker ikke og telefonnummeret 3333 0030
melder fejl...

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...