King Kong 2005 - Extended Edition
Fra : digi

Dato : 25-01-06 06:29

Har Peter Jackson planer om at udgive en sådanne en ?

Fra : Jesper

Dato : 25-01-06 16:29

digi <digi@milty.com> wrote:

> Har Peter Jackson planer om at udgive en sådanne en ?

Synes du ikke den er lang nok i forvejen?
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : digi

Dato : 25-01-06 17:59

On Wed, 25 Jan 2006 16:29:18 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Synes du ikke den er lang nok i forvejen?

Hehe, det ville være fint med en 4t. version - her.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 27-01-06 03:04

Jesper skrev:

> Synes du ikke den er lang nok i forvejen?

Hvis han udgav en reduced editition, ville det være mere interessant.

Mikkel

Fra : Jesper

Dato : 27-01-06 03:54

Mikkel Møldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> wrote:

> Hvis han udgav en reduced editition, ville det være mere interessant.
>
> Mikkel

King Kong Redux ?

Fra : HC

Dato : 26-01-06 09:22

"digi" <digi@milty.com> skrev i en meddelelse
> Har Peter Jackson planer om at udgive en sådanne en ?

Det mener jeg da bestemt at have læst, men jeg kan ikke huske hvorhenne...
Jeg håber det er den fremgangsmåde studierne vil bruge med Jacksons store
episke eventyrfilm. Det var fedt da de begyndte på det med Ringenes Herre...
Så jeg er helt på, hvis det sker - man er vel dvd-nørd.

HC

Fra : Martin T.

Dato : 26-01-06 10:47

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> wrote in message

> [...]
Herre...
> Så jeg er helt på, hvis det sker - man er vel dvd-nørd.

Måske kan det også få en negativ effekt?. Jeg hørte også om en extend
udgave og med LOTR i erindringen gad jeg derfor ikke se den i biffen.

Mvh
Martin T.