Linda Lovelace
Fra : Karina

Dato : 20-01-06 01:53

Halløjsa...

Der skulle vel ikke ske at sidde en herinde, der har eller kan skaffe et
billede af Linda Lovelace i forholdsvis høj opløsning??

Jeg har søgt via Google, men de er sjældent mere end 300-500 pixels høje og
bredde.

Mvh
Karina

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 20-01-06 15:08

In <43d03481$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> "Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> writes:

> [...]

>billede af Linda Lovelace i forholdsvis høj opløsning??

>Jeg har søgt via Google, men de er sjældent mere end 300-500 pixels høje og

http://www.cinemasterpieces.com/deepthroatlinenbacked.jpg

I google image search advance kan du angive size=large.
Mvh
Martin

Fra : Karina

Dato : 21-01-06 00:44

> http://www.cinemasterpieces.com/deepthroatlinenbacked.jpg

Tak, men det er ikke det allerbedste billede - jeg kan godt bruge flere,
hvis nogle kan finde noget...

Mvh
Karina

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 21-01-06 23:02

In <43d175b9$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> "Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> writes:

>Tak, men det er ikke det allerbedste billede - jeg kan godt bruge flere,
>hvis nogle kan finde noget...

Hvilken type billeder af Lovelance leder du efter ?
Klip af filmen Deep Throat eller senere billeder ?
Hvor meget toej skal hun have paa kroppen ?

/Martin

Fra : Karina

Dato : 22-01-06 15:42

> Hvilken type billeder af Lovelance leder du efter ?
> Klip af filmen Deep Throat eller senere billeder ?
> Hvor meget toej skal hun have paa kroppen ?

Hvor meget tøj, hun reelt har på, er lidt lige meget - det skal bare ikke
være deciderede klip fra filmen eller som dem på det andet link, der blev
smidt i tråden.

Det skal være nogenlunde præsentable billeder

Mvh
Karina

Fra : Jesper

Dato : 21-01-06 23:41

Karina <khjorth@FJERNoncable.dk> wrote:

> [...]
> billede af Linda Lovelace i forholdsvis høj opløsning??
>
> Jeg har søgt via Google, men de er sjældent mere end 300-500 pixels høje og

Kig her:

http://www.adultpixhost.com/Linda_Lovelace/Linda_Lovelace.htm
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : Kim2000

Dato : 22-01-06 00:20

> Kig her:
>
> http://www.adultpixhost.com/Linda_Lovelace/Linda_Lovelace.htm

Nu er det muligt det er mig der er uviden, men hvad er det der var så
specielt ved hende? Hun dyrkede oralsex med en gut og hvad så? Var det helt
uhørt på film dengang filmen kom frem?

Fra : Jesper

Dato : 22-01-06 02:09

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> Nu er det muligt det er mig der er uviden, men hvad er det der var så
> specielt ved hende? Hun dyrkede oralsex med en gut og hvad så? Var det helt
> uhørt på film dengang filmen kom frem?

Det var ikke noget nyt i Danmark, men i USA var det den første hardcore
pornofilm i distribution fra kyst til kyst og den der blev kørt de
retssager på, der åbnede for hardcore pornografi på det amerikanske
marked, da domstolene i delstat efter destat erklærede filmen for
ikke-obskøn.
Og så er Linda Lovelace som erotisk sabelsluger stadig ikke overgået.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 25-01-06 10:21

In <43d2c1b8$0$46998$edfadb0f@dread15.news.tele.dk> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> writes:

>Nu er det muligt det er mig der er uviden, men hvad er det der var så
>specielt ved hende? Hun dyrkede oralsex med en gut og hvad så? Var det helt
>uhørt på film dengang filmen kom frem?

Ja. Det var en af de foerste pornofilm, som blev vist i biografer.

/Martin

Fra : Karina

Dato : 22-01-06 15:41

> http://www.adultpixhost.com/Linda_Lovelace/Linda_Lovelace.htm

Okay, søger efter en lille smule mere "præsentable" billeder

Mvh
Karina

Fra : Jesper

Dato : 22-01-06 16:46

> Okay, søger efter en lille smule mere "præsentable" billeder
>
> Mvh
> Karina

Præsentable? Hun kunne altså ikke klemme ret meget større klepperter
ned!

Fra : Eivind

Dato : 23-01-06 18:24

> [...]
>billede af Linda Lovelace i forholdsvis høj opløsning??
>
>Jeg har søgt via Google, men de er sjældent mere end 300-500 pixels høje og

http://www.completelindalovelace.com/html/Picture%20Gallery.htm

ellers så må du nok finde en bog og scanne billederne.

Fra : Karina

Dato : 24-01-06 02:34

> ellers så må du nok finde en bog og scanne billederne.

Ja, det hælder jeg også umiddelbart mest til

Karina