Regnskovens Hemmelighed
Fra : MJ-23

Dato : 18-01-06 21:15

Hey!

Kan huske for en del år siden så jeg Regnskovens Hemmelighed. Er der nogen
der kender den engelske titel? Kan den fås på reg 2 (hvor)?

/MJ-23

Fra : Thomas S

Dato : 18-01-06 21:20

MJ-23 wrote:
> Hey!
>
> Kan huske for en del år siden så jeg Regnskovens Hemmelighed. Er der nogen
> der kender den engelske titel? Kan den fås på reg 2 (hvor)?

The Emerald Forest. http://www.imdb.com/title/tt0089087/

En klassiker.

Thomas S

Fra : MJ-23

Dato : 18-01-06 22:00

"Thomas S" <staermose@gmail.com> skrev i en meddelelse
MJ-23 wrote:
> [...]
>
> Kan huske for en del år siden så jeg Regnskovens Hemmelighed. Er der nogen
> der kender den engelske titel? Kan den fås på reg 2 (hvor)?

Ja, lige præcis. Mange tak! Så skal den bare finde på R2 (hvis den er
kommet...)

MJ-23

Fra : Thomas S

Dato : 18-01-06 22:11

MJ-23 wrote:

> Ja, lige præcis. Mange tak! Så skal den bare finde på R2 (hvis den er
> kommet...)

Er den her reg2?
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1110489747312730

Den er i hvert fald ikke på lager

Thomas S

Fra : MJ-23

Dato : 19-01-06 20:24

MJ-23 wrote:

> Ja, lige præcis. Mange tak! Så skal den bare finde på R2 (hvis den er
> [...]

Det er en R2! .-) Vil helst have den med DK undertekster. TAK FOR HJÆLPEN!
LEDER STADIG!

/MJ-23