Ny Spielberg
Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 17-01-06 13:11

Nu kommer der snart en ny Spielberg-film. Den handler om
terrormassakren ved OL i München i 1972. Jeg glæder mig til filmen.

VH

Tommy

Fra : Morten Steen

Dato : 17-01-06 13:15

>Nu kommer der snart en ny Spielberg-film. Den handler >om
>terrormassakren ved OL i München i 1972. Jeg glæder >mig til filmen.

Også mig. Skal til forpremiere på den på mandag, i Cinemaxx på Fisketorvet.
Bliver stort.

Morten

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-01-06 17:32

<tommyhansenjensen@gmail.com> wrote in message
<Nu kommer der snart en ny Spielberg-film. Den handler om
<terrormassakren ved OL i München i 1972. Jeg glæder mig til filmen.

Den handler faktisk ikke om selve terror angrebet, men om efterspillet.

Ser selv frem til den :)

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-01-06 19:21

On Tue, 17 Jan 2006 17:31:42 +0100, "Peter Larsen" <Hej@hejhej.com>
wrote:

> [...]
><terrormassakren ved OL i München i 1972. Jeg glæder mig til filmen.
>
>Den handler faktisk ikke om selve terror angrebet, men om efterspillet.

Den handler faktisk om begge dele.

--
mvh Niels Søndergaard

Sig nej til stoffer.
Det vil få priserne til at falde.

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 17-01-06 18:03

tommyhansenjensen@gmail.com <tommyhansenjensen@gmail.com> wrote:

> Nu kommer der snart en ny Spielberg-film. Den handler om
> terrormassakren ved OL i München i 1972. Jeg glæder mig til filmen.
>
> VH
>
> Tommy

Ja, jeg så den som Premiere Surprise i Kinopalæet for et par uger siden.
Og i kan godt glæde jer. Den er rigtig god. Jeg var lidt nervøs for
hvordan Eric Bana passede til hovedrollen, men han var rigtig god og det
var de faktisk alle sammen.

jeg ville nok give den 9 ud af 10

--
Nick Bødker Holmberg