Hvilken film?
Fra : spam@datacentral.dk

Dato : 16-01-06 23:20

Hvad hedder filmen...
Her er nogle hint. Når jeg ved hvad filmen kunne hedde, så kan jeg
måske skaffe den.
Jeg har set en amerikansk film med en kvindelig hovedrolle.
Hun skal hen på en adresse som hun har fået....
Når hun kommer ind i lejligheden låses døren da den går i, og hun
kan ikke komme ud.
Det skulle forgå på ca. 6-10 etage, og der er flere lag glas i
ruderne, så dem på gaden kan ikke hørere hende. Man ser det bl.a.
fra gaden når hun slår og råber på vinduet, da hun ser nogle på
gaden.
Hun kan heller ikke smadre ruden det forsørger hun også.
Der er vist noget med en fugl som er der, som forsvinder når hun har
sovet.
Der er vist også et aflåst rum, som hun får åbnet og så ligger der
en død i sengen.
Efter hun har sovet igen, er liget væk.

Jeg husker rummet som et stor rum med tilstødende køkken og et
tilstøddende soveværelse.
Jeg tror filmen er fra 50 el. 60 erne.
Det kunne være en Hitchcock, men er ikke sikker.
Hvorfor hun skulle han på adressen kan jeg ikke huske, kunne det være
en psykolog, eller nyt job som hun skulle have?

Hvad hedder filmen.

Fra : Heidi

Dato : 17-01-06 07:18

spam@datacentral.dk wrote:
> [...]
> Hvorfor hun skulle han på adressen kan jeg ikke huske, kunne det være
> en psykolog, eller nyt job som hun skulle have?

Jeg er ret sikker på at det er med Sharon Stone i hovedrollen, så prøv
en søgning på imdb.com - den er ikke så gammel, nærmere fra 80erne eller
90erne.

--
Heidi

Fra : Heidi

Dato : 17-01-06 07:37

Heidi wrote:

> Jeg er ret sikker på at det er med Sharon Stone i hovedrollen, så prøv
> en søgning på imdb.com - den er ikke så gammel, nærmere fra 80erne
> eller 90erne.

Nå jeg fandt den lige til dig her http://www.imdb.com/title/tt0102860/ -
er fra 1991.

--