Gry Bay
Fra : Anna Bahnsen

Dato : 16-01-06 17:24

Hvem fanden er Gry Bay??? I fire år har hun forpestet den danske
presse, med sin hovedrolle i filmen "All about Anna", der nu viser sig
at være en pornofilm! Hvorfor har hun fået så meget spalteplads i
diverse blade og aviser? Hun er da aldeles uinteressant. Det er muligt
at fotografer ( og nogle læsere) synes hun er lækker, men kommentarer
som "Jeg har ingen trusser på - tihi" ved en børnefilmspremiere er da
direkte smagløst. Hun fører sig frem som var hun det næste store hit i
Hollywood - men hvad er det egentlig hun kan? Så vidt jeg kan se har
hun ingen skuespilleruddannelse og får næppe andre jobs ud over
pornofilm... Hvem fanden er hun???

Fra : Bagdad Bob

Dato : 16-01-06 17:45

> sin hovedrolle i filmen "All about Anna", der nu viser sig
> at være en pornofilm!
>kommentarer som "Jeg har ingen trusser på - tihi"
>og får næppe andre jobs ud over
> pornofilm.

Nuf said - som min mand i showbizz Ali G ville have sagt!

/Abildgaard

Fra : HC

Dato : 16-01-06 18:03

Hvem fanden er hun???

En eller anden dame, som da ser ganske sød ud, som har 'ageret' i en
'romantisk komedie' med sex-scener.. Altså en pornofilm... Siden har jeg
ikke hørt om at hun skulle have fået andre roller, men hun skulle vist have
haft roller før hun lavede pornofilmen. Måske hun bare skulle have taget
skuespilleruddannelsen, hvis hun kunne komme ind på en af skolerne... Det
havde måske været en smule mere givtigt end en pornofilm som jeg tvivler på
mange gider se. Jeg gider ihvertfald ikke selv - gik den overhovedet i
biograferne på noget tidspunkt, siden de markedsfører den som 'romantisk
komedie'?? Den udkom da direkte på DVD, ikke? Og var der ikke noget om at
'man' har gået og ventet på den i flere år?

HC

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-01-06 18:27

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> writes:

> [...]
> ikke hørt om at hun skulle have fået andre roller, men hun skulle vist have

IMDB er altid en stor hjælp.

Hun debutterede som korpige i det klassiske show "Linie 3 - hvor er de
2 andre?" og havde derefter roller i tyske TV-produktioner, indtil sit
store gennembrud som Mia Hviid i computer-spillet "Mistænkt".

Hun blev megastjerne med rollen som Dit i det internationale superhit
"Slim Slam Slum" og har derefter spillet både Tanya i "Last Exit" og
Sonja i "Tro, had og kærlighed", før hun spillede sin glansrolle som
massagepige i videoproduktionen "Betonhjerter" og derefter altså Anna
i "All about Anna".

Hun dukker snart op i dramatiske mesterværker som "Nøgen ved ankeret",
"Andersens eventyrlige sexliv" og "Champagnepigen". Sidstnævnte er
formentlig et spin-off af Refns "Bleeder". As. If.

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 16-01-06 18:59

> IMDB er altid en stor hjælp.

www.grybay.com kunne også tænkes at indeholde relevant information om
kvindemennesket..

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : HC

Dato : 16-01-06 19:12

> Hun blev megastjerne med rollen som Dit i det internationale superhit
> "Slim Slam Slum"

Nåja, det er s'gu da der jeg har set hende. Den film er s'gu meget skæg -
man man skal nok kunne lide tegneserien før den er værd at bruge penge på -
men det kunne jeg så også godt.

HC

Fra : Anna Bahnsen

Dato : 16-01-06 21:57

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) skrev:
>"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> writes:

>Hun blev megastjerne med rollen som
>Dit i det internationale superhit
>"Slim Slam Slum"

Internationalt superhit??? 2000 så filmen og blev taget af efter 3
dage... og international blev
den aldrig.

og har derefter
>spillet både Tanya i "Last Exit" og
>Sonja i "Tro, had og kærlighed",

Øhhh??? Never heard of them...

>hun spillede sin glansrolle som
>massagepige i videoproduktionen
>"Betonhjerter" og derefter altså Anna
>i "All about Anna".

Begge film er porno...

>Hun dukker snart op i dramatiske
>mesterværker som "Nøgen ved ankeret",
>"Andersens eventyrlige sexliv" og
>"Champagnepigen".

Også porno - produceret af pornokongen Michael Zile

Sidstnævnte er
>formentlig et spin-off af Refns
>"Bleeder". As. If.

Ha ha, ja dét skal hun nok få bildt pressen ind

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-01-06 01:23

Anna Bahnsen <annnananannan@hotmail.com> writes:

> Internationalt superhit??? 2000 så filmen og blev taget af efter 3
> dage... og international blev
> den aldrig.

Det glæder mig, at vi højrøvede intellektuelle stadig kan have ironien
som vores egen kunstart.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kun sammen kan vi lukke kunder hver især."
The RockBear. ((^)) - Ole, salgschef

Fra : Martin

Dato : 19-01-06 11:32

> Det glæder mig, at vi højrøvede intellektuelle stadig kan have ironien
> som vores egen kunstart.

Mener du ikke bredrøvede ?

/Martin

Fra : Thomas S

Dato : 16-01-06 21:59

Peter B. Juul wrote:

> As. If.

Du glemte at hun været i *både* Rundfunk *og* Go'aften Danmark.

Thomas S

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 16-01-06 23:56

Bare rolig, hun har heller ikke min interesse . Men skuespils
mæssigt er hun åbenbart ikke helt tabt bag vognen :
http://www.grybay.com/cand_mag.htm
Og i og med dokument falskneri er ulovligt, ville det nok ikke være
smart med en fake på sin web site.
Men Gry virker meget som en fateret poptøs.

Fra : HC

Dato : 17-01-06 01:37

<klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jaja, hvis man ikke kan komme til at synge eller spille skuespil, så er der
nok altid nogen der vil give en køn pige et job hvori hun kan sprede ben.
Tsk tsk.

Hun udtalte i Rundfunk engang, at hun aldrig mere ville lave porno - men
ifølge en af posterne her i denne tråd så er beton-hjerter også porno...
Ergo må hun jo have taget nyt standpunkt, og accepteret en karriere som
porno-model. Ho-hum.

HC

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-01-06 09:55

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> wrote in message

> Men Gry virker meget som en fateret poptøs.

"fateret"?

Per V.

Fra : Pimp Rasmussen

Dato : 17-01-06 15:08

Anna Bahnsen <annnananannan@ZXEXNhotmail.com> (slet ZXEXN) skrev:
Hvem fanden er hun???

Se nøgenbillederne af Gry Bay på http://babetoppen.dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-01-06 19:20

On 17 Jan 2006 14:08:14 GMT, Pimp Rasmussen <paimno1@ofir.dk> wrote:

>Anna Bahnsen <annnananannan@ZXEXNhotmail.com> (slet ZXEXN) skrev:
>Hvem fanden er hun???
>
>Se nøgenbillederne af Gry Bay på http://babetoppen.dk

Det er godt nok en bred smag, den webmaster har. Paprika Steen er med.
Hvad laver han dér?

--
mvh Niels Søndergaard

Sig nej til stoffer.
Det vil få priserne til at falde.

Fra : APOTHEOSIS FILM

Dato : 22-01-06 18:06

Hun er også med her:

www.beton-hjerter.dk

Fra : Pimp Rasmussen

Dato : 17-01-06 15:11

Se billeder fra Gry Bays pornofilm på http://www.babetoppen.dk

Fra : Per

Dato : 17-01-06 22:47

> Se billeder fra Gry Bays pornofilm på http://www.babetoppen.dk

Der er ingen billeder fra filmen på den elendige side.

Fra : Anna Bahnsen

Dato : 18-01-06 15:04

Per <no@tak.dk> skrev:

>Der er ingen billeder fra filmen på den elendige side.

Sikkert fordi det er pornografi. Ser ud som om det ikke er velkomment
på sitet.

Fra : HC

Dato : 20-01-06 11:11

> Sikkert fordi det er pornografi. Ser ud som om det ikke er velkomment
> på sitet.

Jeg kan godt se billeder fra filmen...? Det er altså bare ikke hardcore
billeder - filmen er softcore porno.

HC

Fra : Anna Bahnsen

Dato : 23-01-06 07:14

HC <hc@coolcomics.dk> (NOSPAM) skrev:

>Jeg kan godt se billeder fra
>filmen...? Det er altså bare ikke hardcore
>billeder - filmen er softcore porno.
>
>HC

Det er stadig porno :)

Fra : HC

Dato : 23-01-06 19:46

> Det er stadig porno :)

Jeg synes ikke softcore er ligeså slemt som hardcore... Softcore 'er'
skuespil. Det er fake... Red Shoe Diaries er et eksempel på en sådan serie -
den med ham fra X-Files.

Men nu har jeg fået at vide at All About Anna er hardcore, og så er det i
mit hoved porno.

HC

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-01-06 21:36

HC wrote:

> Jeg synes ikke softcore er ligeså slemt som hardcore...

Hvordan er hardcore "slemt"?

/David

Fra : Pimp Rasmussen

Dato : 17-01-06 15:11