Schwarzenegger og skønsang
Fra : cogco

Dato : 14-01-06 00:21

Går ud fra at de fleste har set "Twins" med Arnold Schwarzenegger og ham den
lille irriterende.

På et tidspunkt sidder Arnold og i et flysæde og lytter til walkman.
Hvad er det for en sang han så smukt og yndefuldt voldtager med med tykt
østrigsk accent?

Claus

Fra : Lars Rindsig

Dato : 14-01-06 01:50

cogco wrote:

> På et tidspunkt sidder Arnold og i et flysæde og lytter til walkman.
> Hvad er det for en sang han så smukt og yndefuldt voldtager med med tykt
> østrigsk accent?

Et gammelt Coasters-nummer; "Yakety Yak".

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-01-06 02:48

Lars Rindsig <spam@bounce.bounce.bounce> writes:

> Et gammelt Coasters-nummer; "Yakety Yak".

Sikker? Jeg synes at huske passagen "Ain't got no papers" i den.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-01-06 05:27

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Sikker? Jeg synes at huske passagen "Ain't got no papers" i den.

"Take out the the papers & the trash
Or you don't get no spending cash
If you don't scrub that kitchen floor
You ain't gonna rock & roll no more
Yakety Yak"

Er det ikke den? Kan ikke huske om Arnold fucker ordene op så det lyder som
noget helt andet.

Fra : -V-

Dato : 14-01-06 01:28

"cogco" <cogco@aub.dk> wrote in message
> [...]
>
> På et tidspunkt sidder Arnold og i et flysæde og lytter til walkman.
> Hvad er det for en sang han så smukt og yndefuldt voldtager med med tykt

The Coasters - Yakety Yak

-V-

Fra : Tue Sørensen

Dato : 14-01-06 12:30

C. H. Engelbrecht skrev:
> "Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> "Take out the the papers & the trash
> Or you don't get no spending cash
> If you don't scrub that kitchen floor

"You'd better wash that kitchen floor", actually.

> You ain't gonna rock & roll no more
> Yakety Yak"
>
> Er det ikke den? Kan ikke huske om Arnold fucker ordene op så det lyder som
> noget helt andet.

Jo, det er den. Jeg har den i en udgave med nogen der kalder sig "2
Live Crew" - om det er en senere udgave af The Coasters' version, ved
jeg ikke.

- Tue

Fra : cogco

Dato : 15-01-06 22:57

"Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com> skrev i en meddelelse
C. H. Engelbrecht skrev:
> [...]

Jo, det er den. Jeg har den i en udgave med nogen der kalder sig "2
Live Crew" - om det er en senere udgave af The Coasters' version, ved

Tak alle sammen
Thats all I need to know.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-06 14:24

On Sat, 14 Jan 2006 00:21:03 +0100, cogco wrote:

> Går ud fra at de fleste har set "Twins" med Arnold Schwarzenegger og ham den
> lille irriterende.

Det er nok de færreste der har set den - målt i procenter
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen