Star Wars (navn på fly)
Fra : Steen F.

Dato : 13-01-06 11:34

Hvad hedder det fly som Luke Skywalker flyver i?
Se billede i dk.binaer (under Star Wars)

MVH Steen

Fra : Holst

Dato : 13-01-06 11:42

Steen F. wrote:

> Hvad hedder det fly som Luke Skywalker flyver i?
> Se billede i dk.binaer (under Star Wars)

Nu har jeg ikke set billedet, men det mest kendte skib er jo
Tusindårsfalken, men det er jo Han Solos skib. Er det det, du mener.

Fra : Holst

Dato : 13-01-06 12:06

Holst wrote:

> Nu har jeg ikke set billedet, men det mest kendte skib er jo
> Tusindårsfalken, men det er jo Han Solos skib. Er det det, du mener.

Nå, nu er billedet omsider dukket op. Det er ikke Tusindårsfalken. Aner
ikke, hvad dette rumskib hedder.

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 13-01-06 11:57

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder det fly som Luke Skywalker flyver i?
> Se billede i dk.binaer (under Star Wars)

Den jager han selv flyver bl.a. under angrebet på "dødsstjernen" (nej, hvor
det lyder fesent på dansk) hedder en X-wing fighter.

Mvh Anders

Fra : Steen F.

Dato : 14-01-06 00:29

Anders B. Hyltoft wrote:
> Den jager han selv flyver bl.a. under angrebet på "dødsstjernen"
> (nej, hvor det lyder fesent på dansk) hedder en X-wing fighter.

okay tak til y'all

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 13-01-06 12:07

Steen F. <steen.kolding@stofanet.dk> wrote:

> Hvad hedder det fly som Luke Skywalker flyver i?
> Se billede i dk.binaer (under Star Wars)
>
> MVH Steen

Hej, har heller ikke set billedet, men det meste af tiden flyver han i
en T65 X-wing starfighter. Han snakker også om han, mens han bor på
Tatooine, flyver i en T16 Skyhopper. Håber det kan bruges:)

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Silver

Dato : 13-01-06 20:25

X-Wing Fighter som de andre sagde, og jeg HAR set billedet og fy for faen
det vækker minder fra dengang man selv ejede det fly, tusindårsfalken, 2
TIE-fighters, 2 store AT-AT'er og en masse figurer :S.....

Mvh
Silver.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 14-01-06 01:48

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> writes:

> X-Wing Fighter som de andre sagde, og jeg HAR set billedet og fy for faen
> det vækker minder fra dengang man selv ejede det fly, tusindårsfalken, 2
> TIE-fighters, 2 store AT-AT'er og en masse figurer :S.....

Du er off-topic. Dit indlæg hører til i dk.fritid.rumpilot :)
--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : Silver

Dato : 15-01-06 21:50

> Du er off-topic. Dit indlæg hører til i dk.fritid.rumpilot :)

LOL! good one :)

Fra : Niels

Dato : 17-01-06 03:02

Steen F. wrote:
> Hvad hedder det fly som Luke Skywalker flyver i?
> Se billede i dk.binaer (under Star Wars)
>
> MVH Steen

Alt hvad der er værd at vide om rumskibe :
http://www.merzo.net/

| Niels Gjerloeff |
| The Danish Slacker |
| "Have you got the will to be weird" |