Krøniken - nu i fruestørrelse
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 09-01-06 00:23

Det forekommer mig, at lille Ida rent faktisk fremsiger sine replikker
lidt mere naturligt end før. Til gengæld er hendes korpus vokset i en
sådan grad, at man begynder at tvivle på, at Palle nogensinde skule få
lyst til at droppe den smækre, udenombollende Søs, som jo trods alt
ikke gør noget, hans store idol, Jens Otto Krag, ikke ville have
gjort. Men okay - der findes jo rent faktisk mænd, som er til
Rubens-modeller.

Socialdemokratisk "underholdning", når den er værst. Et gabende tamt
afsnit, der med profetisk klarhed gøder jorden for den slutning, som
vi allerede regnede ud for et halvt år siden. Blændet af
forkundskabens ulideligt klare lys kan jeg slet ikke forestille mig,
hvad de har tænkt sig at fylde de mellemliggende afsnit ud med.
Ingenting, formentlig. Jeg håber stadig, at de har nosser til at lade
Erik dukke op igen. Vi så jo trods alt aldrig liget. Men nej - vi må
jo nok nøjes med en klon i skikkelse af hans yngste søn. Lur mig, om
han ikke får skoven under Jens Holger.

--
mvh Niels Søndergaard

Sig nej til stoffer.
Det vil få priserne til at falde.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 09-01-06 00:26

Ups! Postet forkert. Nu sendt til til rigtge gruppe, dkmedier.tv.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 09-01-06 15:03

> Ups! Postet forkert. Nu sendt til til rigtge gruppe, dkmedier.tv.
>
> --
> mvh Niels Søndergaard

Eller det dér brok-forum...

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 09-01-06 16:03

On Mon, 9 Jan 2006 15:02:37 +0100, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>Eller det dér brok-forum...

Er alle forummer ikke det? Hvad snakker du om?

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 09-01-06 18:02

> Er alle forummer ikke det? Hvad snakker du om?

Bare en træt joke...
Men jo, jeg vil give dig ret. "Krøniken" er heller ikke min kop te det meste
af tiden.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-01-06 19:17

"Niels Søndergaard" skrev i en meddelelse

> Ups! Postet forkert. Nu sendt til til rigtge gruppe, >dkmedier.tv.
>
> --

Kunne være jeg skulle abbonerer på dkmedier.tv , for det var det morsomste indlæg jeg længe har læst.

ps nej det er da rigtig vi så jo aldrig liget

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : JytteJ

Dato : 10-01-06 17:41

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ingenting, formentlig. Jeg håber stadig, at de har nosser til at lade
> Erik dukke op igen. Vi så jo trods alt aldrig liget.

Nåh... man er alligevel lidt engageret ?

JytteJ

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 10-01-06 21:21

On Tue, 10 Jan 2006 17:41:26 +0100, "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

>Nåh... man er alligevel lidt engageret ?

Hvis de lader Erik dukke lyslevemde op igen, tager jeg hatten af for
dem. Så slår den Matador med et par kabellængder.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 11-01-06 14:03

Niels Søndergaard skrev:
> [...]
> sådan grad, at man begynder at tvivle på, at Palle nogensinde skule få
> lyst til at droppe den smækre, udenombollende Søs,

Årh det er jeg nu ikke enig i. Anne Louise Hassing er rigtig søtte, som
de siger i Jylland. Jeg lagde mærke til hende i Idioterne, hvor hun var
meget charmerende. Ja, jeg forstår endda godt, at Lars von Trier blev
lidt forelsket i hende under optagelserne, som han fortæller om i bogen
om Idioterne.

> som jo trods alt
> ikke gør noget, hans store idol, Jens Otto Krag, ikke ville have
> gjort.

Haha, nej det har du ret i.

> Men okay - der findes jo rent faktisk mænd, som er til
> Rubens-modeller.

Yep.

Mikkel