The Aviator - god?
Fra : Koeffe

Dato : 08-01-06 01:33

Jeg så lige et tilbud på 'The Aviator', og overvejer at købe
den.

Men er den god? Scorsese's 'Gangs Of New York' kedede mig.
Skal jeg så holde mig fra 'The Aviator'?

--
Koeffe

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-01-06 04:04

Den 08-01-06 01.32 skrev Koeffe følgende:
> Jeg så lige et tilbud på 'The Aviator', og overvejer at købe
> den.
>
> Men er den god?

Jeg brød mig ikke om den. Leonardo DiCaprio holder ikke som den ældre
udgave af Howard Hughes, og selvom kendere siger, at Cate Blanchett har
ramt Katharine Hepburn perfekt med hensyn til bevægelser, så irriterede
det mig grusomt, at hun ikke ligner hende det fjerneste. Så hellere en
dårligere skuespiller, der ligner hende.

Men prøv at søge på Google grupper, den var oppe og vende i flere tråde
i sin tid:
http://groups.google.dk/groups?as_q=aviator&as_ugroup=dk.kultur.film

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Net Snippets kan gemme hele hjemmesider eller udklip fra dem i et

Fra : Zeki

Dato : 08-01-06 11:31

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote in message

> Men er den god? Scorsese's 'Gangs Of New York' kedede mig.
> Skal jeg så holde mig fra 'The Aviator'?

'Gangs of New York' fandt jeg også røvssyg, men 'The Aviator' synes jeg var
god. Flot og velspillet. Især De Caprio gør det overbevisende. Filmen er et
interessant indblik i amerikansk historie.

mvh
Zeki

Fra : jce

Dato : 08-01-06 13:24

Fra : Koeffe

Dato : 08-01-06 14:11

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

gangs skyld at Leo
dårlig.. og direkte

Er det ikke sådan en kærlighedshalløj, ligesom fx Peal
Harbor?

--
Koeffe

Fra : ha

Dato : 08-01-06 16:29

Koeffe wrote:
> Er det ikke sådan en kærlighedshalløj,

Den korrekte betegnelse er *Chick-movie*

ligesom fx Peal
> Harbor?

Ved det ikke, har ikke set den, men du kan læse lidt om den på
http://www.imdb.com/title/tt0338751/

/ha

Fra : /Ole

Dato : 08-01-06 16:37

> [...]
> gangs skyld at Leo
> dårlig.. og direkte
>

> Er det ikke sådan en kærlighedshalløj, ligesom fx Peal

Hvilken af dem? "Gangs of New York" eller "The Aviator"?

ligegyldigt, ingen af dem kan vist betegnes som noget der minder om "Pearl
Harbor" eller som kærlighedshalløj...

Gangs of New York = Ringe, men voldelig og kærlighedsløs
The Aviator = Udemærket, men ikke kærlighedshalløj, mere drama, historisk
dækkende og en mands sindsudvikling...

/Ole

Fra : Koeffe

Dato : 08-01-06 23:45

"/Ole" skrev i en meddelelse

| Gangs of New York = Ringe, men voldelig og kærlighedsløs
| The Aviator = Udemærket, men ikke kærlighedshalløj, mere
drama, historisk
| dækkende og en mands sindsudvikling...

Ja, Aviator mente jeg.

Kan den sammenlignes lidt med A Beautiful Mind så?

--
Koeffe

Fra : /Ole

Dato : 09-01-06 21:05

> "/Ole" skrev i en meddelelse

> drama, historisk
>

> Ja, Aviator mente jeg.
>
> Kan den sammenlignes lidt med A Beautiful Mind så?

Ja hellere det, men der er mere ramasjang og fart på...

/Ole

Fra : Kent

Dato : 10-01-06 11:37

> [...]
et
> interessant indblik i amerikansk historie.

Det er sjovt, som der kan være forskel i smag .
"Gangs of New York" er så absolut en af de bedste film,
jeg har set i hele mit 29-årige liv - og jeg har dælme
set mange. "The Aviator" har jeg desværre ikke set endnu.

Kent.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-01-06 23:27

On Sun, 8 Jan 2006 01:32:50 +0100, "Koeffe"
> [...]

>den.
>
>Men er den god? Scorsese's 'Gangs Of New York' kedede mig.
>Skal jeg så holde mig fra 'The Aviator'?

Ja. Gangs of New York er helt klart bedre.

--
mvh Niels Søndergaard

Sig nej til stoffer.
Det vil få priserne til at falde.

Fra : Rikke

Dato : 12-01-06 09:05

Hej

Jeg har også set gangs of new york - og den sagde mig ikke noget.
Men Th aviator minder slet ikke om gangs of new york - Jeg syntes virkelig
det er en fantastisk film! Så ja, jeg syntes du skal købe den ;)

Mvh. Rikke