MadsMikkelsen overgår Islam i ytringshad
Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-06 08:56

MM har deltaget i en film om porno. Se og Hør omtaler det som en
pornofilm, hvor MM er model.
"Jeg banker ham og tåler gerne måneder i fængsel for det" siger MM
vedr redaktør Henrik Quortrup.
Så koldt, afstumpet fortsæt og overlæg bør doble straflængde - men
sføli har de to game kørende for at opnå medieopmærksomhed og andet er
der ikke i det, men at dansk film ønsker at gøre danskhed til mere
junglelovs-ondskabsfuld end Islam er velkendt.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 08-01-06 18:05

Undskyld måske er det kun mig, men gider du at oversætte til
menneske-dansk.

Fra : Soren Schimkat

Dato : 09-01-06 09:42

klaro@mailcircuit.com wrote:
> Undskyld måske er det kun mig, men gider du at oversætte til
> menneske-dansk.

Grin af indlæget og glem det.

http://www.cs.aau.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

FUT: /dev/null

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-06 10:12

"Soren Schimkat" <schimkat@noemail.hum.aau.dk> wrote in message
> Grin af indlæget og glem det.
> http://www.cs.aau.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Du mener virkelig, at når en opreklameret rollemodel, "vor populæreste
skuespillerhelt" Mads Mikkelsen siger offentligt og gennemtænkt, at
han vil gennemtæve en journalist, så han selv kommer i fængsel i
månedsvis for det (dvs lemleste Quortrup) -
- blot fordi anmeldelsen af en pornofilm med MM ikke var helt efter
MMs hoved, så¨skal vi smile tilfredse?

Selvfølgelig er MM-Se&Hør selvsving om at reklamere for hinanden, men
princippet om at gengælde ord med vold er forkasteligt og
_muslimagtigt_.

"Princi-pip" kaldte min far ganske vist , at gå op i principper vedr
småting, "det skal glide" ,
men Glistrup og jeg følger her Immanuel Kants antijunglelov-etik mere
end Nietzsches (som er brainstorming og ingen konsekvent
sammenhængende etik)

Riddermoral om at forsvare sin ære overlader jeg til Jens Bruun, der
angriber at jeg lader min kamikaze-kone te sig tosset med at rende
efter de autonome, der kaster sten på vores (polycarbonat-brudsikre)
vinduer

"Pligtens majestæt stiler ikke mod livets lykke Kant

"Det vil være en etisk forbrydelse at lyve overfor en morder, som vi
dræbe ens ven, og vennen har søgt tilflugt i dit hus, og morderen
spørger dig om han er der, og du skal svare.

Løgn er total moralsk fallit for din personlighed." skrev Kant -

- at hans etik blev fulgt af Eichmann og Best mm gør den ikke klog,
og selvfølgelig ville jeg være mere flexibel i nævnte eksempel,

men princippet om at vi skal insistere på en natvægterstat med NUL
VOLD, NUL TYVERI og NUL FALSK VIDNEDSBYRD i væsentlige sammenhænge, er
et godt princip

Fra : HC

Dato : 09-01-06 13:03

Og vi griner, og griner, og griner....

HC

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-06 17:09

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> wrote in message
> Og vi griner, og griner, og griner....

Når dansk film bæres oppe af staten pr finansiering, uddannelse og
gratis reklame på TV, så kunne man ønske sig bedre budskab end
"Når nogen kritiserer mig, skal de tæves så meget , at jeg får
måneders fængsel".

Søren S skrev, at han ikke forstod min trådstart - og jeg sku
"oversætte"
Det har jeg gjort, selvom mere præcis oplysning om, hvor
telegramstilen var for svær for ham, ville være konstruktivt.

Hvad du griner af, ville da også være interessant at vide.

Ord bør gengældes med ord - aldrig vold. Uenig?

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 09-01-06 17:33

Bo Warming skrev:

> [...]
> for det (dvs lemleste Quortrup) -
> - blot fordi anmeldelsen af en pornofilm med MM ikke var helt efter MMs

Nu var det jo netop IKKE en pornofilm, jf.
http://lakjer.dk/mikkel/spanske-film.shtml#torremolinos ,

og derfor har Mads Mikkelsen al mulig grund til at være rasende.

Men det ved du jo selvfølgelig godt, Bo. Du spiller dum og synes det er
sjovt at lave ballade.

Mikkel

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-06 18:22

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message

> Nu var det jo netop IKKE en pornofilm, jf.
> http://lakjer.dk/mikkel/spanske-film.shtml#torremolinos ,
>
> og derfor har Mads Mikkelsen al mulig grund til at være rasende.

At ***rase*** pga en anmeldelse,der dog skaber interesse om hans
spekulationsfilm, er for langt ude

> Men det ved du jo selvfølgelig godt, Bo. Du spiller dum og synes det
> er sjovt at lave ballade.

MM har al grund til at være smigret ved at det påstås han har haft
hovedrolle i en pornofilm

Pornofilm kører med OVERSKUD , dvs gavner menneskeheden., lissom
OlsenBande og DirchPasser og MortenKorck og IngmarBergman

"Pusher"123filmene er voldspornofilm - og ikke engang overskudsgivende

Statstøttede film er falliterklæring

Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-06 09:46

> [...]

> http://lakjer.dk/mikkel/spanske-film.shtml#torremolinos ,
>
> og derfor har Mads Mikkelsen al mulig grund til at være rasende.

Alle har lov at være rasende, også uden at have en grund til det.

Men at den ene medie-pave truer den anden medie-pave med at ville
gennemprygle pga en flabet filmanmeldelse, det viser hvor totalt
indskrænkede og indbildske, selvretfærdige og selvhævdende de danske
filmfolk er.

Lars "Tudefjæs" vonTrier, der flæber at han er på lykkepiller og dybt
depressiv tager prisen som den mindst sympatiske dansker nogensinde.
Dagen efter at have ynket sig selv som"kunstner" med hjertet på det
rette sted, drøner han rundt i landets dyreste luksusbil, som ikke er
potensforlænger men eneste potens.

En mand med integritet ville aldrig havet fået markedsføring til at
blive toppen af vor filmindustri - kun uselvstændige middelmådigheder
bringes til tops, for godhedsindustrien, der troede at eje alle danske
advokater, er stadig i koma over at Glistrup broke rank som
"klasseforrædder" og talte Roma met emot.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 10-01-06 22:41

Hvis du skal kritisere så gør det rigtigt. Det var undertegnede og
IKKE Søren der bad om en ordbog. I øvrigt er skriftformen (om det så
er udpenslet, på rim eller telegrafstil) mindre væsenlig. Det er dog
altid budskabs giverens pligt at sikre en forståelse. hos modtageren.
Men i bund og grund kan det jo udspringe af umådeligt dårlige
danskkundskaber.

Nej ikke uenig : Ord må ikke avle vold.