Digitarian spammer
Fra : The Nameless Dude

Dato : 04-01-06 13:50

Skrot Digitarian, de spammer.
Jeg er begyndt at støde på regelmæssing spam i Danske og udenlandske
grupper fra dem, postet af en hvis Michael der er Tele2 ADSL kunde.
Så hermed poster jeg en opfording til at boycotte Digitarian fordi
de er gået over til at spamme nyhedsgrupperne.
Michaels IP er 83.72.34.164 hvis han skulle gemme sig her under et andet
navn, så kan i da se hvem den stronzo er hvis han benytter denne gruppe
under et andet alias.
--
The Nameless Dude

Fra : Holst

Dato : 04-01-06 14:13

The Nameless Dude wrote:

> [...]
> Michaels IP er 83.72.34.164 hvis han skulle gemme sig her under et andet
> navn, så kan i da se hvem den stronzo er hvis han benytter denne gruppe

Det er vel ikke Digitarians skyld, hvis en af deres kunder spammer nogle
nyhedsgrupper.

Når du kommer med en sådan opfordring kunne du jo komme med en række
henvisninger til hans indlæg, så vi selv har en chance for at bedømme det.

Ellers virker du jo lidt meget til bare at være en eller anden anonym
person, der sikkert kun gør det for at fremme sin egen virksomhed inden
for samme branche.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 04-01-06 14:31

A short time ago on a server far far away, Holst wrote

> [...]
>
> Ellers virker du jo lidt meget til bare at være en eller anden anonym
> person, der sikkert kun gør det for at fremme sin egen virksomhed

Den her ligger i en del grupper og det er ikke første gang:

From: <someone@somedomain.com>
Newsgroups: alt.binaries.stargate-sg1
Subject: Digitarian 1 måned gratis
Date: Wed, 04 Jan 2006 06:14:23 GMT

Hej

Jeg er selv medlem af digitarian, og har lige fået en fantastisk mulighed -
at invitere dig til at prøve digitarian DVD-udlejning til en fordelagtig
pris!

Hvis du tilmelder dig nu, kan du leje lige så mange film du kan nå for 0kr
i den første måned.

Dette er din kode ---> ****** <---

Sådan skal koden bruges:

1. Gå til www.digitarian.dk og indtast koden ****** i feltet "gavekode".
2. Forsæt tilmelding ved at indtaste dine personlige oplysninger.
3. Tilføj betalingskortinformation, tilbuddet gælder kun med betalingskort.
4. Gå I gang med at lave en ønskeliste over film du gerne vil se.

Du og jeg kan kun få glæde af tilbudet, hvis du indtaster koden korrekt.

Du vælger DVDerne online og får dem sendt med posten - portoen er betalt.
Der er ingen bøder - du kan beholde filmene indtil du haft tid til at se
dem! Digitarian har over 4500 titler, så der er nok at vælge imellem.

God fornøjelse!

Med Venlig Hilsen
Michael

(****** = Koden fjernet fra spam af mig)
--
The Nameless Dude

Fra : Holst

Dato : 04-01-06 14:59

The Nameless Dude wrote:

> Den her ligger i en del grupper og det er ikke første gang:

Men hvorfor skal det dog gå ud over Digitarian, at de har idioter som
kunder?

Fra : Peter Henriksen

Dato : 04-01-06 15:12

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvorfor skal det dog gå ud over Digitarian, at de har idioter som
> kunder?

Nok en idiot mindre, jeg har derimod givet Digitarian et tip om den kunde.
Ham kan de sikkert godt hitte når jeg har medsendt koden i en mail også.

Fra : Steen Jensen

Dato : 04-01-06 16:04

The Nameless Dude <nom@ial.adress> wrote:

> Hvis du tilmelder dig nu, kan du leje lige så mange film du kan nå for 0kr
> i den første måned.

Den slags er der klaphatte der poster med jævne mellemrum. Ikke
nødvendigvis Digitarians skyld!

Fra : Per Bau

Dato : 04-01-06 19:03

"Steen Jensen" skrev i en meddelelse
> Den slags er der klaphatte der poster med jævne mellemrum. Ikke
> nødvendigvis Digitarians skyld!

Nej de reagerer desvære utroligt sløvt når man klager over deres brugere.
Men prøv evt. at skrive direkte til ari(på)digitarian.dk, med henvisning til
at der klages over deres brugeres spam i nyhedsgrupperne.

Se her deres 'svar' på min sidste klage.

http://www.digitarian.dk/index.php?sec=support&key=0Q9gDWBN93uffhR

XFUT: dk.admin.netmisbrug
--
/Per