Køb af udstyr i Andorra ?
Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 12-06-01 17:41

Som nævnt i en tidligere tråd, mangler jeg jo en del udstyr for at komme i
gang med at køre RR. Da jeg inden længe smutter på ferie i Spanien, og har
let ved at komme igennem Andorra, ville jeg høre om I tror det kan betale
sig at handle udstyr der ?

Ellers havde jeg tænkt mig at tage en tur til Tyskland, da en af mine venner
alligevel skulle derned.

Anders Rude
SV650S
RS125

Fra : Armand

Dato : 12-06-01 23:21

Anders Rude Andersen <t-rex@sondergade.dk> skrev i en
> [...]
betale
> sig at handle udstyr der ?
> Ellers havde jeg tænkt mig at tage en tur til Tyskland, da en af mine

Jeg var i Andorra engang; men tog tomhændet hjem eftersom at jeg
hjemmefra troede at man fik ting foræret, og de ellers reelle priser
passede ikke min fornærethed på det tidspunkt
Andre af mine kammerater har siden hjembragt læder derfra, men kun(?)
til
priser omkring hvad jeg købte min Dainese "K" dragt til i Italien.

Det er jo kun til at slide ned på asfalt (og tro mig: du skal nok komme
ned - se bare Mads' karriere!), så hvorfor købe dyre mærkevarer?
Hvis man er ovre den hurdle, kan man svært finde noget til de ca.
4.000,- kr som de "tre store tyske" har fine dragter til!
Som jeg også har skrevet andetsteds, så er det en ubestridt fordel at
man dér køber bukser og jakker for sig, hvorved at man får den
kombination der passer én bedst og ikke den der passer fabrikkens
standard-gine bedst

--
Armand.

Fra : Adam Milborg

Dato : 13-06-01 07:53

Så absolut!
Jeg har været der to gange og priserne er ca. 50-65% af herhjemme.
De har en hel gade fyldt med MC forretninger, 20 stykker, slag på tasken.
Vær opmærksom på at de er mere interesseret i den ene valuta frem for den
anden (spansk/ fransk), men kan ikke huske hvilken vej det er.

Milborg, zx9r.

Fra : brian

Dato : 13-06-01 17:10

Jeg købte en arai rx7xx i andorra til 3300 kr prisen i danmark er 5500 kr
og tyskland 1200 dm

Brian