? Badeland . Amsterdam
Fra : Per Krabbe

Dato : 25-01-06 20:10

Er der nogen der har et bud / kender noget der ligner et badeland i nærheden
af Amsterdam -

Vi skal være der i begyndelsen af marts måned.

mvh
per

Fra : Aksel

Dato : 26-01-06 14:56

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nærheden af Amsterdam -
>
> Vi skal være der i begyndelsen af marts måned.

Center Parc har flere i Hollabd, men jeg ved ikke hvor langt fra Amsterdam.

http://www.fdm-travel.dk/kataloger/pdf_miniferie2006/64-67.pdf

Hilsen Aksel

Fra : Per Krabbe

Dato : 26-01-06 16:51

> Center Parc har flere i Hollabd, men jeg ved ikke hvor langt fra
> Amsterdam.
>
> http://www.fdm-travel.dk/kataloger/pdf_miniferie2006/64-67.pdf

Tak for info - andre ?

per

Fra : LH

Dato : 28-01-06 07:49

www.danskfriferie.dk de billigste i DK
www.centerparcs.com direkte til vandlands kæden

Centerparcs kan varmt anbefales, de har rigtig mange flotte vandlande
i holland. Alle i meget hæj standard, dog skal du passe på med at
vælge deres sekundære produkt, kan ikke huske hvad de kalder dem, men
det er ikke de originale centerparc

De Emhof
Het Heiderbos
De huttenhuege

Er de steder vi har besøgt, senest De Emhof som ligger 43 km fra
Amsterdam centrum.
Her findes alt, det er rimeligt nyrenoveret, da det rændte for år
tilbage. Minder meget om Lalandia, bare federe...

Forøvrigt kan anbefales Weissenhauser Strand ved Kiel i Tyskland.
Fedt vandland der nemt nåes til et weekendophold
Vi er lige kommet hjem dernede fra 1120 kr for en weeekend for 5
personer, hvor alt er betalt og med fri adgang til vandland og
aktiviteter iøvrigt.

www.weissenhauserstrand.de

mvh,
Lars