Hamburg airport
Fra : LH

Dato : 24-01-06 20:48

Nogend er kender den lufthavn

Er det nemt at komme af med bilen på de billige langtids p-pladser og
er der shuttle bus til terminalen også om natten??

Hvad gør i andre når i flyver fra HAM??

Nogen der ved hvilken terminal hvor Condor flyver fra??

Fra : Aksel

Dato : 24-01-06 23:23

"LH" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der shuttle bus til terminalen også om natten??
>
> Hvad gør i andre når i flyver fra HAM??
>
> Nogen der ved hvilken terminal hvor Condor flyver fra??

http://www.airport.de/en/parken.html

Det tog Google 0,32 sek. Hamburg airport parking

http://www.airport.de/en/airlines.phtml?lang=en&uid=58&cur_page=1&idx=2

Denne søgning tog 0,41 sek

Hilsen Aksel

Fra : LH

Dato : 25-01-06 00:45

*den har jeg skam luret, nu er en god øjenvidne beretning altså bedre
end en kommercial hjemmeside. Det var blot det jeg ærbødigst bad om.

Fra : Anja

Dato : 25-01-06 20:28

"LH" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogend er kender den lufthavn
>
> Er det nemt at komme af med bilen på de billige langtids p-pladser og
> er der shuttle bus til terminalen også om natten??

Jeg tager som regel toget derned.... hvis jeg selv skal flyve.

> Hvad gør i andre når i flyver fra HAM??

Jeg sender jævnligt min søn ned at besøge sin far på Gilbratar så kører jeg
til Hamburg og sætter ham på en maskine men pt er der meget kaos dernede
fordi de bygger og bygger - heldigvis også flere parkeringshuse.

> Nogen der ved hvilken terminal hvor Condor flyver fra??

Nej men det er ikke svært at finde rundt i lufthavnen - vi flyver som regel
med Airberlin - men det kan til gengæld godt anbefales.
Anja

Fra : LH

Dato : 28-01-06 07:41

Tak, Anja

Det var sådan en beskrivelse jeg kunne bruge.
Det er jo det der gør newsgroup stærk