Skiudlejning københavn
Fra : Morten S Hansen

Dato : 24-01-06 18:19

Hej....

Har hørt at det ofte er billigere at leje skiudstyr hjemmefra. Er det
rigtigt? (skal kun leje støvler)

Har søgt på internettet efter skiudlejningsteder i København men har ikke
kunne finde noget.

Er det overhovedet muligt?

/morten

ps. Sparetips til en skitur i alperne (Avoriaz- én af de store dyre
turistede) ses i øvrigt gerne! Hvad kan det betale sig at tage med hjemme
fra?

Fra : rosenauer.dk

Dato : 24-01-06 20:12

> Er det overhovedet muligt?

Hvis ikke du finder noget, så ville jeg måske overveje blot at checke hvad
et par (let) brugte koster i DBA. Det er fedt ikke at skulle igennem
lejemøllen hver gang man skal på ski (sparer tid og i længden penge).. og
som mig må der være mange der er gået over til snowboard og har en masse
skigear liggende (jeg har f.eks. nogle Salomon'er i fin stand stående)..

/Martin
http://rosenauer.dk