Delta Airlines
Fra : JF

Dato : 18-01-06 22:05

Hej gruppe

Vi overvejer en tur til Californien til sommer og har set at det er til at
få billige billetter til San Francisco via Atlanta med Delta Airlines.

Vi er tre der skal af sted - inkl. min datter på 13 år. Underholdning på
turen i form af film, spil m.m. er dermed ikke helt uvæsentlig.

Er der nogen i gruppen, som kan fortælle om gode eller dårlige erfaringer
med Delta?

Mvh. Jørgen

Fra : Kim.H

Dato : 19-01-06 00:06

Hej Jørgen.

Jeg og min kæreste rejste med Delta til San Diego over Atlanta her i
November ( med Air france fra kastrup til Paris først ) Jeg har kun gode
anbefalinger, flinke folk ombord og super service, maden er dog i ret små
portioner men man får så man bliver lige mæt og drikkelse er der riglig af
og grtatis sammen med snacks flere gange på turen, ( men medbring gerne selv
lidt at spise hvis i har behov )

Der blev vist 2 film over ( også for børn ) og vi fløj om dagen derover og
nat hjem, på hjemturen fløj vi med et nyere fly som havde DVD skærme i sædet
så man kunne se 5 slags film hvis man havde lyst efter de var lettet......

Pladsen i flyet er ok, der er tæpper og små hovedpuder man får udleveret men
det skal siges at man sidder mange i sådan et fly og det er ikke luxus men
jeg synes til pengen er det absulut ok, ( vi gav 5500.- pr billet tur retur
hele vejen fra Kastrup til San Diego og hjem igen ) super service i lufthavn
og specielt i Atlanta kørte det som smurt da vi ankom og blev nærmest guidet
igennem stille og roligt selv til næste fly og Delta operer jo over alt i
USA så man kan finde hjælp mange steder i lufthaven hvis man er i
tvivl.......

Så kun gode erfaringer herfra....

Mvh Kim.

Fra : Jørn Haulund

Dato : 19-01-06 23:45

Hvad skal i give for billetterne? Har du evt. et link?

Fra : JF

Dato : 20-01-06 00:09

> Hvad skal i give for billetterne? Har du evt. et link?

Jeg har ikke et decideret link, men vi skal give kr. 17.769 for 3 voksne i
juni måned.
Og jeg kan i hvert fald ikke finde noget billigere direkte fra Købenkavn
til Atlanta og derfra til San Francisco (+ retur). Ikke engang Icelandair
kan følge med.
Vi har fundet et bureau som har booket billetterne og når vi samtidig
booker et hotel til de første dage i San Francisco er vi omfattet af
rejsegarantifonden - og det er jo ikke så dårligt...

Mvh. Jørgen

Fra : MikeMike

Dato : 23-01-06 22:33

Hvis det er inklusive alle lufthavns skatter og gebyrer saa er det helt
sikkert en god pris for DK/USA's vest kyst i en sommer maaned.

Mvh
Michael

Fra : JF

Dato : 23-01-06 23:19

"MikeMike" <mm@REMOVETHISmitechhost.com> skrev i en meddelelse
> Hvis det er inklusive alle lufthavns skatter og gebyrer saa er det helt
> sikkert en god pris for DK/USA's vest kyst i en sommer maaned.

Det er inkl. alle afgifter og gebyrer.

Mvh. Jørgen