Hvor på nettet kan man finde et kort over ~
Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 16-01-06 13:55

Hej

Hvor på nettet kan man finde et kort over marguerite ruter?

Tak, på forhånd.
/Mads

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 16:26

<madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej

Hvor på nettet kan man finde et kort over marguerite ruter?

Tak, på forhånd.
/Mads

Prøv denne:

http://www.bil-fritid.dk/

Mvh Martin

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 16-01-06 21:57

> Prøv denne:
> http://www.bil-fritid.dk/

Det var en link som nok skal blive god, når hjemmesiden er oppe og køre for
alvor.
Findes der Marguerit-ruter i udlandet? Hedder de noget andet i udlandet?
Links?
Har googlet uden held...

Mvh

Emil

Fra : Jan

Dato : 18-01-06 20:29

Mon, 16 Jan 2006 21:56:36 +0100, "Emil Jensen [2100]"
<lime@jensen73.dk>; <43cc0884$0$15790$14726298@news.sunsite.dk>;
<dk.fritid.rejse>:

>Findes der Marguerit-ruter i udlandet? Hedder de noget andet i udlandet?

Næppe med Marguerit-navnet, men de er i de fleste kort mærket med grøn
linie indtil vejsymbolet.

Jeg har set et marguerit-lignende skilt i Sverige.

--
/jan
news postings should be followed up in news

Fra : madsgormlarsen@gmail~

Dato : 16-01-06 22:05

Jeg fik dette svar i en anden tråd - da det jeg søger er en smuk vej
fra Odense til Hamborg.

""den meget brugte kortbog "Strassen " er der grøn markering af
turistveje.
Jeg ville vælge Bojden Fynshav, og følge Marguritruten til Kruså,
fra
Flensburg, vej 199 til Kappeln, Eckernförde, gennem "Naturpark
Hüttener
Berge" til Rendsburg.
Derfra gennem "Naturpark Aukrug". Men det er noget af en omvej.

Her er et link til de forskellige "Ferienstrassen" i Tyskland

http://www.deutschland-tourismus.de/d/ferienstrassen.html ""