Indenrigsfly i Thailand
Fra : Bonnie

Dato : 16-01-06 13:17

I november 2004 fløj vi med Phuket Air fra Krabi til Bangkok.. Nu
står jeg og skal til Thailand igen, og kigger efter
indenrigsbilletter. Når jeg kigger på Phuket Airs hjemmeside, flyver
de ikke til Krabi, og ej heller til Phuket ?

Er der nogen der kender til Phuket Air og bestilling ? Eller andre
flyselskaber.

Jeg har styr på Air Asia, Nokair, Thai og Bangkok Airways...

Tak

Bonnie

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 17-01-06 08:17

> Er der nogen der kender til Phuket Air og bestilling ? Eller andre
> flyselskaber.

Hej Bonnie,

Så vidt jeg ved flyver Phuket Airways ikke længere... Men prøv at læse den
her artikel: "Lavprisfly i Thailand":
http://www.bt.dk/rejser/artikel:aid=408140:fid=100025101/

Der er links til flere thailandske lavprisselskaber. Se også testen af en
flyvning med Nok Air:
http://www.bt.dk/rejser/artikel:aid=408142:fid=100025101/

Mvh.
Jens