rejse til london
Fra : Annette & Søren Chri~

Dato : 15-01-06 12:22

hej allesammen
til marts er vi 4 voksne og 2 børn der tager til london.
er der nogen der ved hvad en taxi koster fra stansted og til paddington st.
?
eller kan det bedre betale sig med toget,hvor tit kører det ?
Nu jeg er her- nogen erfaringer med teaterstykket Chitty Chitty Bang Bang
??

Fra : T.

Dato : 15-01-06 13:58

"Annette & Søren Christensen" <sac@comxnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller kan det bedre betale sig med toget,hvor tit kører det ?
> Nu jeg er her- nogen erfaringer med teaterstykket Chitty Chitty Bang Bang

De kører hver 15 min og det tager ca.50min,
Prisen er for 4 voksne ca.800 tur /retur og det kører direkte til Liverpool
st. og så tager du undergrunden derfra og lige til Paddington st, skal selv
samme tur om 14 dage.
I kan bestille jeres billetter til toget hjemmefra.

Check følgende link, der har i det hele.
http://www.stanstedexpress.com/

Hilsen

Fra : Mark Beaumont

Dato : 15-01-06 14:26

Annette & Søren Christensen wrote:
> til marts er vi 4 voksne og 2 børn der tager til london.
> er der nogen der ved hvad en taxi koster fra stansted og til
> paddington st. ?
> eller kan det bedre betale sig med toget,hvor tit kører det ?

Den billigste måde at komme fra Stansted til central London er
normalt med bus.
F.eks.:
http://www.lowcostcoach.com
http://www.nationalexpress.com

Hvis du gerne vil køres fra "dør til dør" kan du bruge
http://london.shuttle-airport.com
http://www.checkercars.com

Vh Mark

Fra : Mike Mike

Dato : 18-01-06 19:09

Jeg fandt den bedste pris her: http://skyportcars.com/
De afhenter jer i lufthavnen og koerer hvor i end vil hen...

Fra : Ole Damgaard

Dato : 20-01-06 05:17

Måske er den billigste pris ikke altid den bedste pris. I december tog
vi turen ind fra Stansted til City og bestilte en 10 pers. limousine.
Minimumlejen var for tre timer, så vi fik en pragtfuld guided rundtur
til alle seværdighederne mens vi drak champagne i et luksuriøse
indre. Og prisen - tjah måske det dyreste valg næstefter
helikoptermuligheden, men det var alle pengene værd.
Dette er ikke skrevet for at provokere, men for at gøre opmærksom
på, at når man ellers er igang med at smide penge ud til rejser, så
kan det godt betale sig at ofre noget på transporten, så den også
bliver en oplevelse. Ikke mindst på de korte ferier er transporten en
så stor del af den totale rejse.
mvh ole