Sverige
Fra : Wagner

Dato : 14-01-06 19:25

Vi kigger på hus i nærheden af Allingås. ( uden at have været der endnu..)
Er der nogen der kender til området?
Alle oplysninger modtages med tak.
vh
Wagner

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 14-01-06 22:34

> Vi kigger på hus i nærheden af Allingås. ( uden at have været der endnu..)

map24.dk og eniro.se kender ikke til Allingås?
map24.dk henviser til byen Vellinge i Skåne, er det der I tænker på?

Mvh

Emil

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 14-01-06 23:20

Jeg gætter på Alingsås, ca. 50 km. ud ad E20 fra Gøteborg.

/Hans

Fra : Wagner

Dato : 15-01-06 19:58

> Jeg gætter på Alingsås, ca. 50 km. ud ad E20 fra Gøteborg.
>
> /Hans

Korrekt, ca. 40 km. fra Gõteborg.
Wagner

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 15-01-06 20:17

> Korrekt, ca. 40 km. fra Gõteborg.

Kender desværre ikke den del af Sverige...