Prag oplysninger søges
Fra : Ulla

Dato : 11-01-06 14:21

Familien og jeg vil gerne til Prag her til marts i 2 til 5 dage.
Er der nogle der kan give oplysninger vedr. om det kan betale sig at køre
selv, tage toget, bussen eller fly. Gode og billige hoteller.
rejsebureauer
osv.
Vi bor i Århus området.

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 11-01-06 23:04

Ulla wrote:
> [...]
> Er der nogle der kan give oplysninger vedr. om det kan betale sig at køre
> selv, tage toget, bussen eller fly. Gode og billige hoteller.

DSB har orange tilbud på Prag.
Flere busselskaber laver utroligt billige ture, f.eks. Gislev og ellers
tjek nettet.

Jeg har et par gange boet på det her hotel og gør det gerne igen:
http://www.hoteltereza.com/
Det vrimler med hyggelige spisesteder og cafeer i kvarteret. Og
sporvognene (med opvarmede sæder) kører konstant til og fra centrum.

god tur
Niels

Fra : Lars Holst

Dato : 12-01-06 13:08

"Ulla" <Virker ikke@rikke.dk> said in news:43c5063d$0$12109$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> [...]
> osv.
> Vi bor i Århus området.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 263 spam-mails.

Billigst transport er nok Eurolines busserne hvis man er alene.
Hvis man fylder bilen er det klart det allerbilligste.
Vi er i Prag 1-3 gange årligt og foretrækker at køre selv.
Vi besøger venner og familie rundt omkring og sætter stor pris på den
frihed det er at køre selv.

Der er 980 km og det vil under normal kørsel tage ca. 10 timer.
Fra Århus kan man køre over Hamburg, Hannover, Magdeburg, Leipzig og
Dresden.

--
Lars Holst