Thailand - billige billetter
Fra : Carsten

Dato : 10-01-06 23:52

Hej rejsevenner

Jeg går og overvejer at tage til Thailand igen til sommer. I juli måned, var
der også i Juli 2004.
SUPER ferie. Men den gang syne jeg flybilletterne var MEGET billigere end
dem jeg kan finde nu.
Har I nogle gode hints eller søgemaskiner hvor man kan finde billetter til
fornuftige priser.

--
Venlig hilsen

Carsten

Fra : JCE

Dato : 11-01-06 01:27

"Carsten" <fonkel@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem jeg kan finde nu.
> Har I nogle gode hints eller søgemaskiner hvor man kan finde billetter til

Gir dig ret.. det er blevet dyrt.. udbud og efterspørgsel... men prøv
http://www.flybillet.dk/forside/ eller
http://www.tyrkieteksperten.dk/tyrkieteksperten.htm har hørt at de skulle
være rimelig billige...

Fra : Jens

Dato : 11-01-06 01:40

6572 kr med Austrian ud 030706 retur 240706 dette var bare 2 tilfældige
datoer, kig selv her http://www.aua.com/dk/dan/
ret meget billigere bliver det nok ikke hvis du vil rejse ud i Juli.
MVH
Jens

Fra : Kim Persson

Dato : 16-01-06 12:58

"Jens" <jenswj@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> datoer, kig selv her http://www.aua.com/dk/dan/
> ret meget billigere bliver det nok ikke hvis du vil rejse ud i Juli.

eller 5058kr, med samme datoer og samme selvskab. Men kræver vistnok at man
er studerende.
Men tjek både kilroy og sta

//Kim

Fra : Mads ST

Dato : 11-01-06 06:16

http://www.bt.dk/rejser/artikel:aid=394144/

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 11-01-06 11:40

Hej Carsten...

Prøv på www.flyrejsen.dk - her kan du sammenligne priser fra en masse
forskellige rejsebureauer og se hvem der er billigst. Bl.a. har nogle af
disse rejsebureauer gode priser med Aeroflot (dog flyver de ikke dagligt, så
prøv dig frem med forskellige afrejsedage)

www.flyrejsen.dk

Fra : Bonnie

Dato : 11-01-06 17:05

Jeg har med succes brugt Kelkoo

http://dk.kelkoo.com/b/a/c_169901_flybilletter_rejser.html

Den søger hos mange forskellige selskaber..

Du skal vente med at tage afsted til oktober/november for at få de billige
billetter. Der fås de ned til 4500 kr.

Bonnie

Fra : Steen Johansen

Dato : 11-01-06 18:46

Fra : Sten Schou

Dato : 12-01-06 01:43

> [...]
> dem jeg kan finde nu.
> Har I nogle gode hints eller søgemaskiner hvor man kan finde billetter til

Du skal bare sige du er thailænder, det giver gode rabatter has Thai.

Hilsen Sten