All-included ferier?
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 10-01-06 22:36

Vi er en flok unge mennesker som går og overvejer hvor vi gerne vil hen på
ferie til sommer... I den forbindelse har vi snakket om at det kunne være
lækkert at bo på et hotel, hvor der er alt inkluderet, altså både mad og
alle drikkevarer. Lokationen er ikke så vigtig, bare det er et sted hvor det
er sjovt at opholde sig for folk i 20-års alderen, der skal altså også gerne
være noget natteliv.

Nogen som har nogle erfaringer? Evt links til rejseselskaber der tilbyder
sådanne ferier?

På forhånd tak.

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 11-01-06 09:07

Bravo tour har en del af disse rejser, jeg syntes dog personligt at man
bliver meget bundet af at skulle spise alle måltider på hotellet...

Thoams

Fra : Ulla

Dato : 11-01-06 16:12

Fra : Torben Bech

Dato : 11-01-06 19:54

Både Cuba & Den Dominikanske Republik har en masse sådanne.

Fx i Playa Dorada lidt udenfor Puerto Plata på i Den Dominikanske Republik,
det er et stort område med 15-17 store all-inclusive resorts, diskoteker,
shopping mall m.v.

mvh

Torben

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 11-01-06 21:31

Tak til jer alle sammen for svarene, så har jeg fået lidt at kigge på.

Vi skal nok af sted i industriferien, og ja der skal helst være varmt...
Maxprisen ved jeg ikke helt, regnede med et sted mellem 5000 og 7000 pr
person.

> Fx i Playa Dorada lidt udenfor Puerto Plata på i Den Dominikanske
> Republik, det er et stort område med 15-17 store all-inclusive resorts,
> diskoteker, shopping mall m.v.

Det lyder rigtig interessant... kender du / andre til rejseselskaber som
arrangerer ture dertil?

/morten

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 12-01-06 13:22

"Morten Astrup Christensen" <astrupFJERNMIG@gmail.com> wrote in message
> [...]
> person.

> Det lyder rigtig interessant... kender du / andre til rejseselskaber som

wwwsunhotels.net har hoteller i hele verden - flere af dem med all
inclusive - bl.a. også på mallorca.

Flyv evt. fra hamburg - penge at spare.

MVH Niels

Fra : JCE

Dato : 11-01-06 20:29

Fra : JCE

Dato : 11-01-06 20:30

Fra : brian.kjaer@gmail.co~

Dato : 24-01-06 19:56

Hej

Vedr. all-incl hoteller i den Dominikanske Republik kan jeg anbefale at
kigge på priser med afrejse fra London - vi skal afsted den 6.feb i 2
uger all-inclusive med MyTravel fra London for 1000euro pr person

/Brian