West Australien
Fra : Mr. Fox

Dato : 08-01-06 11:42

Jeg har tidligere fået mægtig fin behandling og planlægning af en tur
gennem WA fra Scandinavisk Australsk New Zealand Venskabsforening i
Holstebro. Nu vil vi afsted igen, men først til oktober. Vi vil til
Darwin, leje camper og køre til Perth og sydpå. Dernæst med The Gann
(toget) til Melbourne og så flyve hjem til Billund. Jeg kunne godt tænke
mig at forsøge selv at finde nogen sites med oplysninger, men det ser ud
til at være for langt ude i fremtiden.

Jeg har forsøgt at finde noget med billigrejser Kelsoo etc. men får ikke
noget jeg kan bruge.

Hvad kan tænkes at give billige priser på rejsen, skal man med Lumumba
Airways eller er Afghanistan Air Freight den billigste løsning?

Er der nogen der har nogen gode fiduser om hvor jeg skal søge, inden jeg
må krybe til korset og bruge professionel hjælp?

Med venlig hilsen Mr. Fox

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 08-01-06 17:29

"Mr. Fox" <nytjens@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Darwin, leje camper og køre til Perth og sydpå. Dernæst med The Gann
> (toget) til Melbourne og så flyve hjem til Billund. Med venlig hilsen

Hej Fox.
Jeg kan ikke hjælpe dig med de billige flybiletter, men jeg har haft kørt
turen fra Perth til Darwin i 4wd-camper, bl.a. ind over the Kimberleys, og
vil gerne øse af erfaring fra turen, hvis du kan bruge det til noget.
Se evt. beskrivelse og fotos fra turen her
http://www.hejnfelt.dk/australien.htm eller skriv for mere info. hvis du
vil.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Kristian