Billeje i Madrid
Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-01-06 23:54

Jeg har fået nogle billige flybilletter til Madrid i slutningen af juli,
men vil hellere til Lissabon. Jeg overvejer derfor at leje en bil.

Hvor lejer jeg billigst en bil i Madrid(gerne afhentning i lufthavnen)
med følgende krav:

Plads til 2 voksne, 2 børn og 2 kufferter samt håndbagage fra flyet, 4-5
dørs, aircondition, fri kilometer og ret til at køre til Lissabon? Helt
præcist vil jeg minimum leje den fra 15. juli kl. 12:30 til 29. juli kl.
12:30. Børnesæder sørger vi selv for.

Jeg havde forestillet mig noget i størrelse med en VW Golf, Ford Focus,
Renault Megane osv.

Hvis der gives airline discount er det kun et plus.

--
Kent Oldhøj

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-01-06 00:13

> Hvor lejer jeg billigst en bil i Madrid(gerne afhentning i lufthavnen)

Du kan prøve hos www.holidayautos.com og www.carjet.com
Tjek dem ud, og se hvor meget du skal betale, og hvad du får for pengene...

Mvh

Emil

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-01-06 01:18

Den Sun, 8 Jan 2006 00:12:48 +0100, skrev Emil Jensen [2100] :

> Du kan prøve hos www.holidayautos.com og www.carjet.com

holidayautos er dyre og carjet kan kun give priser frem til og med marts
måned.

Det billigste tilbud jeg har fundet online hidtil er 2.500,- kr.

--
Kent Oldhøj

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-01-06 08:16

> holidayautos er dyre og carjet kan kun give priser frem til og med marts
> måned.
>
> Det billigste tilbud jeg har fundet online hidtil er 2.500,- kr.

Okay, hos CarJet har jeg en reservation på en Renault Kangoo, i 11 dage for
199 euro (= 1481 kr) inkl. 1 autostol til vores barn. DET er da billigt, du
skulle næsten vente til du kan reservere bilen hos CarJet... Send evt e-mail
til dem og spørg hvornår du kan reservere for juni måned, deres kundeservice
har været gode, de svarer inden for en par dage (eller var det 3-4 dage?).
Har selv prøvet det. Eneste ulempe CarJet har, er at deres online-betaling
ikke accepterer VISA-kort med udløbsdato langt fremme i tiden (min udløber
2012), men man kan betale ved afhentning af bilen.

Mvh

Emil

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-01-06 13:29

Den Sun, 8 Jan 2006 08:15:44 +0100, skrev Emil Jensen [2100] :

> Okay, hos CarJet har jeg en reservation på en Renault Kangoo, i 11 dage for
> 199 euro (= 1481 kr) inkl. 1 autostol til vores barn. DET er da billigt,

Det lyder bestemt billigt. Jeg skriver straks til dem.

--
Kent Oldhøj

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-01-06 22:58

> Det lyder bestemt billigt. Jeg skriver straks til dem.

Må lige gøre dig opmærksom på, at det er i perioden feb/marts, så det er
udenfor højsæson, så du må nok regne med en lidt højere pris når du skal
bruge en bil i sommer. Men da jeg bookede den til feb/marts, var den
billigere end andre online-biludlejere...

Mvh

Emil