Pakkerejse / rejsegarantifonden?
Fra : Ejnar

Dato : 07-01-06 17:46

Hej,

En pakkerejse består af flybillet og overnatning.

-Men er det nok at bestille flybillet og 1 overnatning hos et bureau og
derefter booke hoteller til rundrejsen som man ønsker?

Jeg tænker her på at i tilfælde af konkurs vil jeg gerne være dækket af
rejsegarantifonden.

mvh Ejnar

Fra : Preben Andersen

Dato : 07-01-06 17:53

"Ejnar" <ejnarogmerete@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og derefter booke hoteller til rundrejsen som man ønsker?
>
> Jeg tænker her på at i tilfælde af konkurs vil jeg gerne være dækket

Jeg ved ikke om én overnatning er nok, så det bedste, du kan gøre, er
nok at ringe til dem, ellers se her:
http://www.rejsegarantifonden.dk/

mvh
Preben

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 07-01-06 18:14

> En pakkerejse består af flybillet og overnatning.
>
> -Men er det nok at bestille flybillet og 1 overnatning hos et bureau og
> derefter booke hoteller til rundrejsen som man ønsker?

Ja

Kennet
--
www.pernille-kennet.dk
.... stedet med de mange rejsebeskrivelser