Koh Chang(elefant-øen)Thailand
Fra : Leif Schiønemann

Dato : 03-01-06 20:19

Hej med Jer.

Er der nogen, der har været på Koh Chang, hvor jeg har tænkt mig at spendere
nogen tid i forbindelse med min 4 ugers rundrejse til Thailand, som jeg
besøger for 4. gang. Rejser lørdag.

Med venlig hilsen

Leif

begin 666 p.gif
M1TE&.#EAB0`1`( !```3S/___R'Y! $```$`+ ````")`!$```+1C(^IR^T/
MHYRTVHNSWKS[#S[ 6(TFH)WD828H\RIO'$XQ+;L?/K,(_H,9@#4'KW'T')-#
M7U,8(!:ABU9T]0S.L%?@TNB,LK"]+LUJ_I'%5^2XS.:=AO"Z2Y6MAKU/NXX=
MY[0"]R<X!YB7A6?&% 2&`JDVV+=G=4-GZ4A%69@(R+<9EA@9J<AY^6F*. I&
MI]JH&LBJYYFZ=RJ8RRG+6T5RPW66\R8Y["N%^E:V%6R)UB7*-34]+=79H9*M
9O<W=[?T-'BX^_DQM?HZ>KK[.WN[N40``.P``
`
end

Fra : Jan Bøgh

Dato : 03-01-06 20:40

Leif Schiønemann wrote:

> Er der nogen, der har været på Koh Chang, hvor jeg har tænkt mig at
> spendere nogen tid i forbindelse med min 4 ugers rundrejse til
> Thailand, som jeg besøger for 4. gang. Rejser lørdag.

Hvis du læser lidt tilbage, var der en tråd 27/12

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
Billeder fra Lissabon:

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 04-01-06 10:31

"Leif Schiønemann" <schionemann@orangenet.dk> wrote in message
> [...]
> spendere nogen tid i forbindelse med min 4 ugers rundrejse til Thailand,
> som jeg besøger for 4. gang. Rejser lørdag.

Hej Leif,

Ja, jeg har været på dem begge, både den i Ranong og den i Trat.
Har du et specifikt spørgsmål, så sig frem :)

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 05-01-06 17:41

Hej Michael.

Er der koralrev i nærheden af kysten? Vil kun tage snorkel, briller og
fødder med. Er der noget natteliv?

På forhånd tak.

mvh

Leif

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 06-01-06 14:11

> Hej Michael.
>
> Er der koralrev i nærheden af kysten? Vil kun tage snorkel, briller og
> [...]

Hej Leif,

Idet jeg går ud fra at du mener Koh Chang i Trat, så nej, der er ikke
koraller i nærheden af kysten.
Men det er der til gengæld på de omkringliggende øer.
Mht nattelivet, så vil jeg overlade det spørgsmål til nogle der har været
der for nylig.

mvh
Michael Christoffersen