De canariske øer juli ?
Fra : jvj

Dato : 02-01-06 12:37

Hejsa

Mange vinterrejser går til de kanariske øer MEN vi overvejer at tage der
ned i juni måned, da der ikke er så mange turister på det tidpunk har
jeg hørt ?

nogle kommentarer det det projekt ?

hilsen jørgen

ps har aldrig været der

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 02-01-06 12:56

On Mon, 02 Jan 2006 12:37:19 +0100, jvj <toftlunddk-removeme-@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>
>Mange vinterrejser går til de kanariske øer MEN vi overvejer at tage der
>ned i juni måned, da der ikke er så mange turister på det tidpunk har

Hej
Vi har prøvet at være der i Juni måned (Startour), der er ikke mange
rejseselskaber, der har denne mulighed om sommeren, der er det mere de
græske øer og Tyrkiet. Vi var på Gran Canari i Puerto Rico, indenfor
et år havde vi været der 3 gange, så vi skulle også lige prøve om
sommeren. Vejret var utroligt flot og c. 5-6 grader varmere end om
vinteren og meget stabilt - vi så ikke en eneste lille sky. Der var
knapt så mange turister og nogen enkelte restauranter var lukket. Men
vi gør det gerne igen på det tidspunkt. Jeg ved Startor bibeholder
Gran Canaria og måske også de andre af øerne om sommeren.
Skulle I vælge det, så husk at komme rundt på øen, der er meget flot,
når man bevæger sig ud fra turisområderne - helst i lejet bil.
Held og Lykke
Mogens

Fra : joke

Dato : 02-01-06 14:23

"jvj" <toftlunddk-removeme-@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ned i juni måned, da der ikke er så mange turister på det tidpunk har jeg

Vi er lige kommet hjem fra Tenerife, her fungere det således at i
sommermånederne er det Spanierne selv der besøger øen i hobetal.

Om der så mange spanier om sommeren som undenlanske om vinteren skal jeg
være usagt.

Hilsen

Johnny

Fra : Kbh.s amt