Den Sun, 1 Jan 2006 19:15:00 +0100, skrev T. :
> Er der en eller anden der har en ide til hvad vi kan gøre for at høre om,
> hvorfor vi har fået 2 næsten ens mail
Sakset fra deres danske oversættelse af deres betingelser:
Kontakt
Passagererne kontaktes via den e-mail-adresse, der blev oplyst på
reservationstidspunktet, ved eventuelle ændringer eller aflysninger af
afgange. Denne adresse vil desuden blive benyttet til at besvare
eventuel korrespondance modtaget fra dig med relation til en afgang.
Bevis for e-mail-afsendelsen betragtes som bevis for modtagelsen.
Hvis du ikke har oplyst nogen gyldig e-mail-adresse til Ryanair, skal du
sørge for at få bekræftet tidspunktet for din ud/hjemrejse 24 og 72
timer inden afgang.
Klager/reklamationer modtages kun skriftligt via fax eller post. Det
anbefales, at passagererne kun fremsender kopierer, da
originaldokumentation ikke returneres.
RyanAir Ltd.
Corporate Head Office
Dublin Airport
Co Dublin
Ireland
Det anbefales at skrive på engelsk, og nærlæse deres engelske
betingelser først:
http://www.ryanair.com/site/conditions/docs/ryanair_carriage.pdf
--
Kent Oldhøj