Zakynthos
Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 29-12-05 17:28

Efterlyser nogen der har boet på Di Palais, Tsilivi.
Er lejlighederne ok, og er der lidt udsigt fra balkonen, og er
balkonen rimelig i størrelse.
Tak for evnt. hjælp
Vits Breaks

Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 30-12-05 01:33

"Thomas Peter Bitsch (slet WS646)" <vitsbreaks@WS646sol.dk> skrev i en
meddelelse news:11358738860.925693205461666@dtext.news.tele.dk...
> Efterlyser nogen der har boet på Di Palais, Tsilivi.
> Er lejlighederne ok, og er der lidt udsigt fra balkonen, og er
> [...]
Jeg fandt ikke noget med disse navne er de korrekt stavet ?
JR

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 30-12-05 10:02

Jonas Rasmussen <Jonas@Rasmussen.dk> skrev:

>"Thomas Peter Bitsch (slet WS646)"
> [...]

Kan godt være at de staves di Palais, og jeg kan sagtens finde
det på nettet, men jeg efterlyser nogen der fysisk har boet der.
Deres hjemmeside er jo smuk, men hvad er facts?
Venlig hilsen
Vits Breaks

Fra : news@llz.dk

Dato : 11-01-06 00:14

On 30 Dec 2005 09:01:36 GMT, Thomas Peter Bitsch
<vitsbreaks@FAOLIsol.dk> (slet FAOLI) wrote:

> [...]
>det på nettet, men jeg efterlyser nogen der fysisk har boet der.
>Deres hjemmeside er jo smuk, men hvad er facts?

Jeg har været på hotellet en uge i efterårsferien 05.

Dejligt hotel med fine lejligheds-værelser. Der er dog kun service til
det antal gæster, som skal bo på selve værelset - så ingen gæster med
mindre de selv medbringer fra andre værelser...

Hotellet er forholdsvist nyt og 'jordskælvssikret'. Vi oplevede et
jordskælv mens vi sad på terrassen til vores lejlighed og spillede
kort og løb ned i en fart kun iført shorts og badekåbe.

6,2 på richterskalaen i en bugt lidt fra vores og et par kilometer
under jorden iflg diverse hjemmesider, da vi kom hjem.

Der var ingen synlige revner noget sted på hotellet. Elevatoren blev
klogeligt lukket et døgns tid.

Som den rare dame i receptionen sagde:
'Vi går udenfor, når det ryster. Så sidder vi ude ndtil vi føler os
sikre igen og så går vi ind og arbejder videre'...

En tjener på en nærliggende restaurant sagde, at det var et godt
bygget hotel og at han nødigt ville bo på et af de ældre i området.

-----
Med venlig hilsen

-henrik