Den italienske stats turistbureau ??
Fra : edob

Dato : 27-12-05 16:20

Hej NG.

Vi skal til Rom til sommer, og har ledt efter det officielle italienske
turistbureau for at få diverse info om Rom.

Tilsyneladende er det lukket i Danmark og vi danskere skal fremover betjenes
fra bureauet i Stockholm.

Problemet er, at jeg ikke kan finde en hjemmeside i Stockholm for at
bestille div. materiale.

Er der nogen som har en internetadresse ??

Venlig hilsen, Frank

Fra : Jan Bøgh

Dato : 27-12-05 17:19

edob wrote:
> [...]
> bestille div. materiale.
>
> Er der nogen som har en internetadresse ??

http://www.enit.dk/

vh
Jan

--