Skiferie: Lejlighed, Chalet, Hotel eller a~
Fra : Pro

Dato : 26-12-05 15:01

Hej Alle Rejsefreaks

Har I et godt link hvor vi kan bestille overnatning direkte ved udlejeren
til 1 uges skiferie: lejlighed, chalet, hotel eller andet.

Vi er 4 voksne og et barn og rejser enten uge 7, 8 eller 9 i 2006.

Vi foretrækker et større skisportsted med min. 200 km sammenhængende pister
hvor man kan komme lidt omkring, desuden skal vi helst på centralt ifht. by,
piste og lifter.

Håber I vil dele jeres bedste skilinks med mig.

Kærlig Snehilsen

Kim

Fra : Pro

Dato : 26-12-05 15:08

Hovsa glemte at jeg primært er interesseret i flg. lande:

Østrig, Schweiz, Italien & Frankrig.

Fra : Pro

Dato : 29-12-05 15:03

Hejsa...er der ikke nogen som har nogle forslag til nedenstående: