London
Fra : Gitte S.

Dato : 19-12-05 17:23

Hej

Jeg har tænkt mig at invitere kæresten med en tur til London d. 11 - 15 maj
2006, og leder derfor efter et billigt sted at bo.

De eneste krav vi stiller er at vi bor alene i samme værelse og at der er
bad på værelset.

Kan I hjælpe mig?

Mvh Gitte

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-12-05 19:58

Gitte S. wrote:

> [...]
> 2006, og leder derfor efter et billigt sted at bo.
>
> De eneste krav vi stiller er at vi bor alene i samme værelse og at der er

Det er et _meget_ upræcist spørgsmål du stiller.

Fordi: Hvad er billigt for dig.?

London er stor. Er beliggenheden ligegyldig.?

Kig også i tidligere indlæg i gruppen. Hoteller i London har været til
diskussion før.

Ældre indlæg kan bla. findes via Google groups.

Mvh. Jørgen

Fra : Holst

Dato : 19-12-05 20:08

Gitte S. wrote:

> [...]
> 2006, og leder derfor efter et billigt sted at bo.
>
> De eneste krav vi stiller er at vi bor alene i samme værelse og at der er

http://www.hotels.com - så kan du se, om du kan finde noget, der er
billigt nok.

Fra : Thomas Helgesen

Dato : 19-12-05 22:25

"Gitte S." <gitte_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2006, og leder derfor efter et billigt sted at bo.
>
> De eneste krav vi stiller er at vi bor alene i samme værelse og at der er

Hvis det gerne må være hostels, så er denne side rigtig god:

http://www.hostellondon.com/index.php

Desuden er der mange gode (og billige) hostels i London. Min kæreste og jeg
boede bl.a. på dette hotel sidste år:

http://www.boulevardhoteluk.com/

Det var til en overkommelig pris (ca. £60 for et værelse med dobbeltseng og
badeværelse). Hotellet havde dog kun continential breakfast, men var stadig
udemærket. Hotellet ligger tæt i Bayswater/Paddinton området ved Hyde Park,
og Paddinton St. ligger 5 min. gang derfra. Desuden er den glimrende
shopping-gade Queensway med bl.a. storcenteret Whitley's lige i nærheden.

-Thomas