T. Hansen-produkt mod dug
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 24-01-06 14:47

Hej fokens,

Faldt lige over denne vare hos T. Hansen, og tænkte om der var nogle, der
havde prøvet dette på indersiden af visiret? Normalt er jeg ikke begejstret
for hans hokuspokus-produkter, men det kunne jo være man kunne være heldig
en dag, det vitterligt virkede?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=651423034&n=1199090720&pn=1227190552

Kender godt tricket med opvaskemiddel og fogcity, og hvad det ellers hedder
alt det gøjl, men synes aldrig rigtig jeg har fundet guldet.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 ...snorker i sit vinterhi...

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-06 15:14

Psycho Cowboy wrote:
> [...]
>
> Kender godt tricket med opvaskemiddel og fogcity, og hvad det ellers hedder
> alt det gøjl, men synes aldrig rigtig jeg har fundet guldet.

De gange jeg har brugt det på min ekstrahjelm, har det virket, men kun
for en kort stund.
Det kan da lidt, men ikke et vidunder.

-Jesper G

Fra : Peter

Dato : 24-01-06 18:03

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kender godt tricket med opvaskemiddel og fogcity, og hvad det ellers
> hedder alt det gøjl, men synes aldrig rigtig jeg har fundet guldet.

Sidste sommer skulle jeg kører hjem fra en kammerat i regnvejr og før turen
fordelte jeg en gang opvaskemiddel i en ren karklud - tørrede visiret af -
og det virkede. Jeg brugte samme klud flere gange med lige så stort held.
Det ku' være sjov at læse deklarationen på T. Hansens klud og sammenligne
det med indholdet af en gang opvaskemiddel....

Jeg har også med held sat en æske et-eller-andet i klemme (tændstikker,
Ga-Jol eller andet) mellem hjelmen og visiret, og det hjælper gevaldigt med
lidt udluftning.

Peter

Fra : Bisse

Dato : 25-01-06 13:41

Man kan også købe nogle plast plader man kan sætte ind som dobbelt glas og
derved få termorude effekt.
Det har jeg i min Arai hjelm og den dugger aldrig til !

De er godt nok lidt dyre !

Bisse