ntv forgaffel ?
Fra : Jesper Hillerup

Dato : 22-01-06 19:11

hej ng
er der en venlig ntv-ejer der gider og give mig et mål?
med geden på centerfod, hvor langt er der fra bunden af gaffel benet
til toppen af samme? (rc31 mål 815mm)
jeg har fundet en ny "brugt" forgaffel i tyskland til en rc33,
men min er en rc 31, men jeg tror de er ens
im voraus viele dank, som de siger syd for grænsen

--
Mvh - Jesper Hillerup
hawk`s

Fra : Peter

Dato : 23-01-06 21:52

"Jesper Hillerup" <jhillerup@xxxesenet.dk> wrote in message
> [...]
> men min er en rc 31, men jeg tror de er ens
> im voraus viele dank, som de siger syd for grænsen

772 mm fra bunden af gaffelbenet til oversiden af øverste bro = undersiden
af clip-on styret
748 mm fra bunden af gaffelbenet til undersiden af øverste bro

Jeg kan ikke se om benet går lidt op i clip-on styret. Håber du kan bruge
målene som de er.

--
Peter
FJR1300A & NTV650 (rc33)

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 24-01-06 00:11

> [...]
> 748 mm fra bunden af gaffelbenet til undersiden af øverste bro
>
> Jeg kan ikke se om benet går lidt op i clip-on styret. Håber du kan

hej, Peter
mange tak, jeg måler 773mm til oversiden af øverste bro, så de sikkert
identiske, det gør jo, udbudet af stumper lidt større

mvh
jesper
hawk`s

Fra : Richard

Dato : 24-01-06 22:38

Jesper Hillerup wrote:
> mange tak, jeg måler 773mm til oversiden af øverste bro, så de sikkert
> identiske, det gør jo, udbudet af stumper lidt større

Eller i det mindste kompatible hvad længden angår

- husk nu at sammenligne fiche'rne, hvis du skal flytte indmad over,
Jesper...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://www.dfmc.dk/richard_pade

Fra : Peter

Dato : 24-01-06 22:44

> hej, Peter
> mange tak, jeg måler 773mm til oversiden af øverste bro, så de sikkert
> identiske, det gør jo, udbudet af stumper lidt større

De skal nok være identiske (eller i det mindste lige lange). Min NTV står i
øjeblikket uden baghjul, så den skal nok trykke forgaflen 1 mm mere sammen
end normalt.

--
Peter
FJR1300A & NTV650