Autosol og bremser?
Fra : Tue

Dato : 21-01-06 17:41

Jeg er ved at renovere forbremserne på min SV. På stemplerne sidder
der en del ir, som ikke er til at fjerne med sprit og en klud. Er det
forbudt at bruge Autosol til at rense stemplerne? Stemplerne er meget
blanke og jeg er bange for at, Autosol sliber for hårdt på stemplerne.

Fra : Ped

Dato : 21-01-06 22:08

Tue skrev:
> [...]
> forbudt at bruge Autosol til at rense stemplerne? Stemplerne er meget
> blanke og jeg er bange for at, Autosol sliber for hårdt på stemplerne.

Blanke - og ir? Jeg har altid brugt "Rens-Let" ståluldssvampe fra
husholdningen, dyppet i lidt bremsevædske. Både til bil og motorcykel.
Ordner anløbne bremsestempler i en håndevending. Og nej, de ridser ikke!

M.v.h.

Jens L. Pedersen
'97 GPZ 1100

Fra : Tue Jensen

Dato : 22-01-06 14:34

On Sat, 21 Jan 2006 22:07:44 +0100, Ped wrote:

> Blanke - og ir?
Der hvor der ikke er ir er stemplerne meget blanke.

> Jeg har altid brugt "Rens-Let" ståluldssvampe fra
> husholdningen, dyppet i lidt bremsevædske. Både til bil og motorcykel.
> Ordner anløbne bremsestempler i en håndevending. Og nej, de ridser ikke!
Jeg prøver Rens-Let i stedet.

--
Tue
SV650S