Skruzuki, er jo ikke et helt ukendt begreb her. Yderligere har der været
endeløse diskusioner om V2 holdbathed.
På et SV forum, jeg ferkventerer, løb jeg over en der oplyste følgende.
(oversat af mig)(sammenskrivning af to indlæg 86000 og 135000 miles
SV1000 K3 lører i LA-området (US)
217.260 kilometer (135.000 miles) har givet følgende reparationer/fejl:
Benzinpumpe (garanti rep)
Stator/regulator (garanti rep)
Garskifter arm komplet x2 (1 garanti og 1 egenbataling)
Grønt miltiStik skiftet
Forreste bremseskiver skiftet, arbejdede sig løse i holderne (garanti rep.)
Spedometer skal skiftes (flydende krystal del)
Lejer i bagsvinger skiftet
Fjedre i gaffelben ved at være trætte
Lakken på tanken er slidt hvor knæene hviler
Tanken slutter ikke tæt under tryk
Derudover kun sliddele skiftet (dæk, olie, batteri osv.)
I min verden er det da ikke specielt foruroligende
(det ville tage mig ca 14 år at køre så langt med mit nuværende
kørselsmønster)
Disclaimer:
Det er statistik på een MC det ved jeg!
Så grundlaget er angrineligt tyndt osv osv.
--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet
http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745
*Growing old is mandatory, growing up is an option*