SV, V2, Suzuki
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 21-01-06 11:19

Skruzuki, er jo ikke et helt ukendt begreb her. Yderligere har der været
endeløse diskusioner om V2 holdbathed.

På et SV forum, jeg ferkventerer, løb jeg over en der oplyste følgende.
(oversat af mig)(sammenskrivning af to indlæg 86000 og 135000 miles

SV1000 K3 lører i LA-området (US)
217.260 kilometer (135.000 miles) har givet følgende reparationer/fejl:

Benzinpumpe (garanti rep)
Stator/regulator (garanti rep)
Garskifter arm komplet x2 (1 garanti og 1 egenbataling)
Grønt miltiStik skiftet
Forreste bremseskiver skiftet, arbejdede sig løse i holderne (garanti rep.)
Spedometer skal skiftes (flydende krystal del)
Lejer i bagsvinger skiftet
Fjedre i gaffelben ved at være trætte
Lakken på tanken er slidt hvor knæene hviler
Tanken slutter ikke tæt under tryk

Derudover kun sliddele skiftet (dæk, olie, batteri osv.)

I min verden er det da ikke specielt foruroligende
(det ville tage mig ca 14 år at køre så langt med mit nuværende
kørselsmønster)

Disclaimer:
Det er statistik på een MC det ved jeg!
Så grundlaget er angrineligt tyndt osv osv.

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Knud Dam

Dato : 21-01-06 11:28

""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> På et SV forum, jeg ferkventerer, løb jeg over en der oplyste følgende.
> (oversat af mig)(sammenskrivning af to indlæg 86000 og 135000 miles

Hvad mener du med sammenskrivning af to indlæg - har du den med de 86.000
miles ?

Ellers lyder det fantastisk flot !

; - )

KD Bandit 600 S (137 kkm)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 21-01-06 11:59

Knud Dam wrote:
> ""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du med sammenskrivning af to indlæg - har du den med de 86.000
> [...]
Gutten har skrevet to indlæg - et ved 86k miles og et ved 135K miles.
Jeg har taget det med fra såvel det første som fra opfølgnings indlæget,
kan godt se det kan læses som to forskellige MC'er, men det er altså den
samme

Fra : Knud Dam

Dato : 21-01-06 14:22

""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Gutten har skrevet to indlæg - et ved 86k miles og et ved 135K miles.

S'føli - det kniber åbenbart at tænke klart (broderskabet havde fødselsdag i
går og vi følte os presset til at indtage for meget rødvin, pilsnere og
Whisky !)

; - )

KD

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 21-01-06 12:05

J.C.Kløve wrote:
> Disclaimer:
> Det er statistik på een MC det ved jeg!
> Så grundlaget er angrineligt tyndt osv osv.

Jeg tror det handler meget om hvem der kører den, om den bliver parkeret
ordentligt når der ikke køres og selvfølgelig _hvor_ der køres.

100.000 km over 10 måneder er klart bedre end 100.000 km over 10 år.

Kenneth Østrup

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could Chuck Norris?
....All of it.