Tonsvis af brugte dele
Fra : Bøv

Dato : 20-01-06 20:53

Forkert gruppe ?

Har lige snakket m/Ole-Special Mc Aalborg.
Han skal i forbindelse med deres flytning have ryddet ud i sit kæmpelager af
brugte dele til japanske 4-Taktere fra 1970>.

Han holder stumpemarked lørdag d. 28/1-06 fra 9.00 -16.00.hvor han opfordrer
folk til at komme og give et bud hvis der er noget de kan bruge.
Dem der har set hans loft ved at der er meget!!!!!

Bøv

Fra : tina

Dato : 20-01-06 21:00

Halløj... Skal Ole lukke, eller hvor skal han flytte hen..

Brian

Fra : Bøv

Dato : 20-01-06 21:20

"tina" <tinabt@stofanet.dk> wrote in message
> Halløj... Skal Ole lukke, eller hvor skal han flytte hen..
>
> Brian
>
> "Bøv" <duerikke@sletikke.dk> skrev i en meddelelse

De flytter ud til Kaolinvej 12 i større lokaler og masser af P-pladser.Selve
forretningen bliver i 2 etager.

Bøv

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-01-06 21:21

"tina" <tinabt@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Halløj... Skal Ole lukke, eller hvor skal han flytte hen..

Nej, han skal ikke lukke, han flytter bare.
Efter at området er blevet fashionabelt, er hans bygninger (eller måske
snarere grunden) blevet mange penge værd, og han har besluttet at flytte ca.
en km mod øst.
Men der ER meget samlet oppe på det loft, og det er nok ikke rentabelt at
flytte det hele med. For folk med japanere fra '70 -> er der rigtig mange
gode dele samlet fra ophuggede cykler, jeg har flere gange haft brug for at
gå på opdagelse på loftet efter stumper - og jeg er nok også at finde til
stumpemarkedet, man ved jo aldrig hvad der dukker op

Rittig

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-01-06 21:42

On Fri, 20 Jan 2006 21:21:15 +0100, "Claus Rittig"
<ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> wrote:

Hej rittig.

> [...]
>gå på opdagelse på loftet efter stumper - og jeg er nok også at finde til
>stumpemarkedet, man ved jo aldrig hvad der dukker op

Hvis der dukker noget op til en NSU Max må du godt lægge hånd på det
til mig.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ole H

Dato : 20-01-06 22:03

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hej rittig.

> Hvis der dukker noget op til en NSU Max må du godt lægge hånd på det

Surt at man bor i Kastrup og har en gammel Honda CB 500 fra 72 )-; Der godt
kunne bruge nogle bedre tandhjul til gearkassen!

Ole H

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-01-06 11:28

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Hvis der dukker noget op til en NSU Max må du godt lægge hånd på det
> til mig.

Jeg tror ikke der er noget til NSU, men der kan godt være en del til Nimbus.

Rittig

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-01-06 05:19

> [...]
> opfordrer folk til at komme og give et bud hvis der er noget de kan
> bruge. Dem der har set hans loft ved at der er meget!!!!!

Ja, jeg har før haft gavn af hans loft, da jeg lånte et sæt brugte
karburatorer til min XS400 for at kunne fejlfinde på mine egne.
Bare ærgeligt at jeg er flyttet fra Aalborg for ikke så længe siden. Ellers
ville jeg nok også være kommet forbi for at se om der var nogle gode dele
(og det er der garanteret)..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 21-01-06 11:59

Martin Sørensen skrev:

> Bare ærgeligt at jeg er flyttet fra Aalborg for ikke så længe siden....

Hvorhen nu??

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-01-06 18:01

> Hvorhen nu??

Jeg bor i Fredericia i øjeblikket, men jeg er igang med at søge arbejde (i
hele landet), og når jeg så finder det rette job, så flytter jeg nok igen..
Jobmulighederne for en akustikingeniør er noget bedre i hovedstadsområdet
end i Fredericia.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Soren Lindholt

Dato : 21-01-06 11:43

"Bøv" <duerikke@sletikke.dk> wrote in message
> [...]
> opfordrer folk til at komme og give et bud hvis der er noget de kan bruge.
> Dem der har set hans loft ved at der er meget!!!!!

Den er fin, vi sender en repræsentant eller to. Selvom vi har haft en
undercover agent ansat i flere år allerede.

Søren
Motortosse.dk

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 28-01-06 13:08

Det er bare om at få fingeren ud og sætte kursen ned mod Special så længe
Ole sætter loftet i "udsalgs"-mode!

Jeg skulle egentlig ikke have noget, og nede i butikken sagde de, at der
ikke var alverden til RF'eren. Jeg sidder nu herhjemme med en ekstra
frontkåbe, 3 gæller (motorinspektions-klapper), og et lille stykke plastic
der samler halen bagerst.
Alt sammen købt til en pris, hvor jeg stort set ikke kunne få mig til at
trykke prisen.

Thomas
RF 600R

Fra : k.lundberg@get2net.d~

Dato : 23-01-06 21:21

Kunne der tænkes at være noget til en Honda CB 250 RS fra '85....??

MVH.
Lundberg