RE: Ros til Allans MC
Fra : Allan C. E. Rasmusse~

Dato : 12-06-01 16:33

>Nu gav du vel en 50'er til kagekassen?

25 - men så var det jo også sort

Nej - selve koblingen glider ikke så meget - kun
hvis man VIRKELIG skal accelerere - fx. fra 0 - 100
på 10 - 12 sek. Nææ - Det er kablet og selv indstil-
lingen der basker røv.
Hvis der var en Verdensmesterskab i koblingsjustering,
ville jeg helt sikkert have vundet det flere gange.

Duk op i aften, i Gladsaxe - så skal du få lov at
mærke hvor godt den går

MVH
Allan

JawaManiac - and likes offroad... Those two things DO combine

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-06-01 18:06

Allan C. E. Rasmussen wrote:
-klip-
> Nej - selve koblingen glider ikke så meget - kun
> hvis man VIRKELIG skal accelerere - fx. fra 0 - 100
> på 10 - 12 sek.

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 12-06-01 23:24

"Allan C. E. Rasmussen" <Jawa350@MailAndNews.com> wrote in message

>Duk op i aften, i Gladsaxe - så skal du få lov at
>mærke hvor godt den går

Jeg synes ikke, at jeg så nogen Jawa-cykler deroppe?

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup