Kørekort til MC i kbh
Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-01-06 12:33

Hej,

en veninde overvejer at tage kørekort til MC, og hun bor i København.
Nogen der kan anbefale en køreskole derinde ?

På forhånd tak.

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6s ´04

Fra : Pizzabager

Dato : 18-01-06 14:07

> Hej,
>
> en veninde overvejer at tage kørekort til MC, og hun bor i København.
> Nogen der kan anbefale en køreskole derinde ?
>
> På forhånd tak.

Jeg tog mit hos metrotrafik tæt på nørreport station i forår 2004, det var
et okay sted synes jeg
www.metrotrafik.dk

Mvh Kasper

Fra : Eg Egemarke

Dato : 18-01-06 14:51

Bonnie fik sit hos ASA køreskole og der var kun piger på holdet.
Og de holdt prisen på en ordentlig niveau og alle 3 bestod første gang !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Carl Astrup

Dato : 18-01-06 15:06

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> Bonnie fik sit hos ASA køreskole og der var kun piger på holdet.
> Og de holdt prisen på en ordentlig niveau og alle 3 bestod første gang !!
>
> MvH Eg Egemarke

Jeg tog ligeledes mit hos ASA (på godthåbsvej i vanløse), og var generelt
ret tilfreds både med pris og undervisning.

//eCarlos.net

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 18-01-06 15:16

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> en veninde overvejer at tage kørekort til MC, og hun bor i København.
> Nogen der kan anbefale en køreskole derinde ?

Tog mit hos en af de store. Det fandt jeg senere ud af var for dyrt.
Det viste sig at mange store køreskoler lavede "pakker" med de
forskellige elementer. x antal lektioner i landevej, x antal 2 på cyklen
osv osv. Hos de små skoler fik man blot det antal som var nødvendigt
for at kunne det pågældende.
Nu er det godt nok fra engang i midtfirserne, men hvis det stadig
forholder sig sådan, så er det måske noget man bør tage med i
sine overvejelser.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 18-01-06 16:30

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> hvis
> det stadig forholder sig sådan, så er det måske noget man

Idag er regler så skrappe mht både teori og kørsel, at det ikke længere er
muligt. I hvert fald ikke lovligt. Teorilektionerne og kørslen skal følges
ad, der er et ret højt min. antal timer osv.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Michael Knak

Dato : 18-01-06 15:33

> en veninde overvejer at tage kørekort til MC, og hun bor i København.
> Nogen der kan anbefale en køreskole derinde ?

Jeg tog mit i efteråret hos www.mcskolen.dk

Husk - billigt er ikke altid = kvalitets undervisning

/ Knak

Fra : Anders Majland

Dato : 18-01-06 17:51

> en veninde overvejer at tage kørekort til MC, og hun bor i København.
> Nogen der kan anbefale en køreskole derinde ?

En klassiker

Med groups.google.com kan du hurtigt grave det op igen - bla. at jeg var
godt tilfreds med Aalholm i 1998

/A

Fra : Peter

Dato : 18-01-06 18:49

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:43ce74b8$1$2460$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Søernes Trafikskole kan jeg anbefale - jeg tog kortet sidste år.

Peter

Fra : Tom Christensen

Dato : 18-01-06 23:59

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> en veninde overvejer at tage kørekort til MC, og hun bor i København.
> Nogen der kan anbefale en køreskole derinde ?

Jeg tog kortet hos Tip Top på Frederiksberg for 1½ år siden. God oplevelse,
selvom jeg måtte øve mig til den praktiske prøve "et par gange"...

Tom Christensen
XV750

Fra : Kim Persson

Dato : 19-01-06 11:21

> en veninde overvejer at tage kørekort til MC, og hun bor i København.
> Nogen der kan anbefale en køreskole derinde ?

Anbefalinger er der masser af nu, men jeg vil lige fraråde byen køreskole
ved Nørreport. Jeg valgte den dumt nok pga placering og pris.
Men læs de andres indlæg og beslut dig

//Kim

Fra : Henrik Mahler

Dato : 19-01-06 13:14

Jeg har været neget tilfreds med TIP TOP på fredriksberg

Fra : Johnny

Dato : 19-01-06 17:23

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> [...]
>
> en veninde overvejer at tage kørekort til MC, og hun bor i København.
> Nogen der kan anbefale en køreskole derinde ?

Når du har valgt og vurderet vil www.kritikken.dk gerne høre om det...

BTW : Er der nogen her der kan bekræfte dette
http://kritikken.dk/plusxl20/viewtopic.php?p=25553#25553 ?