Brug for en god vittighed om MC til i afte~
Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 14-01-06 14:11

Hvem har noget godt!

Jeg skal underholde er jeg bange for

Edvard

Fra : Harry Teicher

Dato : 14-01-06 14:58

10 år uden motorcykel

En mand er strandet på en øde ø, og er helt alene i 10 år. En dag,
da han ser en prik ude i horisonten, siger han til sig selv: "det er
ikke noget skib", og da prikken kommer lidt nærmere tænker han: "det
er heller ikke nogen båd", og da den kommer endnu nærmere tænker
han: "det er heller ingen tømmerflåde", og ud af bølgerne træder
den flotteste kvinde han nogen sinde har set kun iført en våddragt.

Hun går hen til ham og spørger: "Hvor lang tid siden er det at du
har røget en cigaret?"
"Ti år" siger han.

Hun trækker lynlåsen ned til den vandtætte lomme, som hun har i
venstre side og trækker en hel frisk pakke cigaretter frem, han tager
en, tænder den og kan slet ikke beskrive hvor godt det er.

Så spørger hun : "hvor lang tid siden er det du har fået en drink?"

Han svarer "ti år"

Hun trækker derefter lynlåsen ned til den vandtætte lomme, som hun
har i højre side og trækker en hel flaske whiskey frem og giver den
til ham. Han tager en ordentlig slurk og er lige ved at gå bagover,
så dejligt er det. Så begynder hun at lyne den lynlås ned der sidder
i midten af hendes våddragt og spørger : "hvor lang tid er det siden
at du har prøvet noget at det rigtig sjove?"

Manden udbryder "Å min Gud, du vil da ikke fortælle mig, at du har
en motorcykel derinde?"

Fra : Harry Teicher

Dato : 14-01-06 14:58
Fra : Nielsen

Dato : 14-01-06 15:39

"Edvard Korsbæk" <Edvardudenspam@bb-soft.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem har noget godt!

Kinesiske motorcykler i superbike. Det ville være en vittighed!

/Ths

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-01-06 16:36

> Hvem har noget godt!
> Jeg skal underholde er jeg bange for
> Edvard

Hva´så - forsinket julefrokost - du må hilse!
Glemmer aldrig dengang du optrådte i korte Lederhosen!

Her er en jeg gemte fra tidligere tråd:

"Denne her fra virkeligheden er simpelthen for god til at holde for sig
selv...:
Quantas er det australske luftfartsselskab.
Efter hver flyvning udfylder piloten en fejlrapport, der overfor
mekanikerne synliggør hvilke problemer, der har været med maskinen under
flyvningen, som kræver reparation eller rettelse.
Blanketten er et stykke papir, som piloten udfylder, og som mekanikerne
derefter læser, hvorefter de retter op på problemet. De oplyser så
skriftligt på blankettens nederste halvdel hvilke udbedringer de har
foretaget, og piloten gennemlæser derefter rapporten inden næste
flyvning.
Ingen skal påstå, at personalet på jorden og mekanikerne mangler
humoristisk sans !
Her er nogle virkelige registrerede klager over manglende
vedligeholdelse og problemer, som Quantas piloter har indleveret, samt
hvilken løsning vedligeholdelsespersonalet har noteret.
Forresten, så er Quantas det eneste større flyselskab, der aldrig har
haft en alvorlig ulykke!

P = Problem indberettet af piloten.
S = Svar noteret af mekanikeren.

P: Inderste hjul i venstre side skal næsten skiftes.
S: Har næsten skiftet inderste hjul i venstre side!

P: Test-flyvningen gik OK, bortset fra, at den automatiske landing var
noget hård.
S: Der er ikke installeret automatisk landing på dette fly...

P: Propel nr. 2 får ikke tilført nok propelsmørelse.
S: Tilførsel til propel nr. 2 normal. Tilførslen til propel nr. 1, 3 og
4 er i uorden !

P: Et eller andet sidder løst i cockpittet.
S: Et eller andet er blevet strammet i cockpittet.

P: Døde insekter på forruden.
S: Levende insekter er i restordre...

P: Autopiloten udløser et fald på 200 fod, når flyvehøjden skal
fastholdes.
S: Kan ikke genskabe problemet på landjorden !

P: Bevis på læk i højre sides landingsstel.
S: Beviset fjernet.

P: Lyden i samtaleanlægget er utroligt høj.
S: Lyden i samtaleanlægget indstillet til et mere troværdigt niveau.

P: Modstandslåse får gashåndtaget til at sidde fast.
S: Det er ligesom dét, de er der for...

P: Radioen ude af drift.
S: Radioen er altid ude af drift, når den står på OFF.

P: Har en mistanke om revne i forruden.
S: Har en mistanke om, at du har ret!

P: Mangler motor nr. 3.
S: Motoren fundet på højre vinge efter kort eftersøgning...

P: Flyet opfører sig sjovt.
S: Flyet har fået besked på at tage sig sammen, flyve ordentligt og være
lidt seriøst !

P: Radaren brummer.
S: Har omprogrammeret radaren til tale.

P: Mus i cockpittet.
S: Kat installeret."

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-01-06 17:14

Arne Lorenzen wrote:
> "Edvard Korsbæk" <Edvardudenspam@bb-soft.dk> skrev i
En masse sjovt

hihi

den er kopieret

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 15-01-06 12:32

Var kørt da jeg fik denne - De er iøvrigt rigtig gode omend ikke særligt MC
relaterede.
Jeg brugte en om en kanin, en bjørn og en frø...
Tak for hjælpen!
Ganske rigtigt forsinket julefrokost - Og jeg skal nok hilse.
Desværre er det ikke mere rigtigt at Quantas aldrig har oplevet større
ulykker - Men de er stadig det eneste selskab der kun har oplevet en.

I øvrigt tyder det på at vi laver 'Harzen IV' i år..

Edvard

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-01-06 13:51

Edvard Korsbæk skrev den 15 jan 2006 i

> Var kørt da jeg fik denne - De er iøvrigt rigtig gode omend ikke særligt
> MC relaterede.
> Jeg brugte en om en kanin, en bjørn og en frø...

[klip]

Hmmmm... MC-relateret?
Fortæl, fortæl

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 15-01-06 15:11

Den var gal ude i vestskoven som sædvanlig. Bror Bjørn (BB!) er sulten, og
jager Arne Kanin.
Rundt om hjørnet møder de den magiske frø, Miss Maja.
Hun er Marxistisk-leninistisk pacifist, så hun prøver at få Bror Bjørn og
Arne Kanin med i Plenum, hvor hun foreslår at de som belønning for ikke at
jege hinanden skal have opfyldt tre ønsker.
OK siger Bjor Bjørn, jeg vil ønske at alle andre bjørne her i skoven bliver
dejlige hunbjørne!
Gjort! siger Mis Maja - Og dig Arne Kanin?
Jeg vil ønske noget ordentligt motorcykeltøj!
Gjort siger Miss Maja, mens Bror Bjørn brummer 'Åndsvagt ønske...'
Hvad vil du så have Bror Bjørn spørger Miss Maja?
'Jeg vil ønske, at alle andre bjørne i landet bliver til liderlige
hunbjørne!'
Gjort! Siger Mis Maja - Og dig Arne Kanin!
Jeg vil ønske mig en rigtig fræk MZ motorcykel!
Gjort! siger Miss Maja, mens Bror Bjørn igen brummer 'Åndsvagt ønske...'
Bror Bjørn vil denne gang ønske, at alle andre bjørne i hele verden bliver
til liderlige hunbjørne, der alle er helt vilde med Bror Bjørn!
Gjort! Siger Mis Maja, og spørger så Arne Kanin, der har trampet MZ'eren i
gang - Kling, kling.... - Hvad ønsker du så?
At Bror Bjørn bliver Homoseksuel!
SNIP

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-01-06 15:47

> Den var gal ude i vestskoven som sædvanlig. Bror Bjørn (BB!) er sulten,
> og jager Arne Kanin.

[klip en sjov historie]

*GRILL*

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Sune

Dato : 14-01-06 18:12

"Edvard Korsbæk" <Edvardudenspam@bb-soft.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem har noget godt!
>
> Jeg skal underholde er jeg bange for
>
> Edvard

To mænd på motorcykel var ude og køre en tur. Den ene havde en læderjakke
på, hvor knapperne manglede og lynlåsen gået i stykker. Derfor blæste det
koldt ind på ham.

Til sidst stoppede han og sagde til den anden mand : Jeg kan ikke holde
kulden ud mere, så jeg tager lige jakken omvendt på, så åbningen vender
bagud. Således kørte de videre - den ene med jakken omvendt, men nu uden at
vinden kunne blæse koldt ind på brystkassen.

Kort tid efter kom de til et skarpt sving, hvor de begge væltede.

Bonden, der boede lige ved, gik ud for at se om han kunne hjælpe og
eventuelt yde førstehjælp.

Derefter skyndte han sig ind og ringede til politiet, for at fortælle, hvad
der var sket.

Politiet spurgte : Viser nogen af dem tegn på liv ?

Ja, den ene gjorde, indtil jeg fik rettet hans hoved helt på plads - så blev
han pludselig helt stille.

MC hilsen Sune

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 15-01-06 15:11