Overvægt :)
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 18:31

Nå der sker ikke meget i gruppen

Nylig hjemkommet efter en 1000 km rundtur i Thailand på MC Shadow1100 ,
mødte jeg en Tysker med overlæs på som jeg aldrig har set før

Bilderne er desverre meget mørke , men se lige engang personerne der står
ved siden af , og ja selfølgelig sidder konen bagpå også

Kun en tåbe frygter ikke en Tysker :)

Men at køre en lille tur fra Tyskerland til Thailand med en sådan oppakning
, og jeg kan lige høre det for mig , (Skat mine hårspænner ligger i den
nederste taske)

Billederne er i binaer motor
--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 13-01-06 19:25

> Nylig hjemkommet efter en 1000 km rundtur i Thailand på MC Shadow1100 ,
> mødte jeg en Tysker med overlæs på som jeg aldrig har set før

De lokale kan vel klare noget lignende, men jeg har undt af den stakkels bmw
der skal lægge ryg til ....

/A

Fra : Thomas B

Dato : 13-01-06 23:53

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:43c7f067$0$47058$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> De lokale kan vel klare noget lignende, men jeg har undt af den stakkels
> bmw der skal lægge ryg til ....
>
> /A
Hvilken muligheder har vi som ikke kan tag binaer. for at se filerne i
binaer

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 14-01-06 01:35

Thomas B wrote:
> [...]
> meddelelse news:43c7f067$0$47058$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Hvilken muligheder har vi som ikke kan tag binaer. for at se filerne i

Hvis man er belemret med en ISP der ikke har de binære grupper kan
man vel betale sig fra adgang til en newsserver der har dem, eller
hvis man er voldsomt generet af det, skifte ISP?

/Magnus

--
"Ford, you're turning into a penguin. Stop it."

Douglas N. Adams (1952-2001)

Fra : Nicolaj C.

Dato : 14-01-06 11:35

"P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote in message

> [...]
>
> Men at køre en lille tur fra Tyskerland til Thailand med en sådan
> oppakning , og jeg kan lige høre det for mig , (Skat mine hårspænner

ved stilstandsvæltning kommer cyklen da ikke til skade.