PMC's Tysklandstur - stadig ledige pladser
Fra : Christian Knudsen

Dato : 11-01-06 19:35

Hej DFM

På lørdag drager PMC til Hamburg for at se på Louis, Polo og Hein-Gericke.
Der er afgang fra DTU (bygn 101 A) kl. 7.00 SHARP. Vi er tilbage igen kl.
22 på DTU samme dag.

Der er stadig ledige pladser, hvis der er nogen der vil med. Det er jo
dumt ikke at fylde bussen op hvis man kan. Prisen er 300 kr. Mad skal man
selv sørge for.
Der er mulighed for at spare en del penge på tøj, hjelme etc. Så hvis du
går og overvejer nyt tøj, hjelm eller bare vil have en fed tur sammen med
de hårde karle fra PMC, så skal du med.
De sidste to år turen har kørt, har det været en stor succes. Vi håber
naturligvis det bliver det samme i år.

Lidt om turen:

Turen byder på en lækker turistbus med chauffør og det hele.

Vi kører over Rødby/Puttgarten direkte til Hamburg hvor vi regner med at
være omkring kl. 13.
Her er der mulighed for at handle ved:
Polo (lukker kl. 16)
Hein-Gericke (lukker kl. 18)
Louis Gigastore (lukker kl. 18)
Louis Flohmarkt (lukker kl.16)
Louis Verkauf ab Lager (lukker kl. 16)
Hent et kort her: http://www.student.dtu.dk/~s001400/filer/kort.jpg

3-4 minutters gang fra Louis Gigastore er der en MacDonalds, til dem der
bliver sultne. Bemærk at de ikke tager VISA kort – medbring derfor nogle
kontanter. En menu koster ca. 4-5 Euro)

Kl. 17.00 drager vi igen tilbage mod Danmark.
Jeg har indlagt et stop ved bordershoppen i Puttgarden (30-40 min) hvor
det vil være muligt at købe billige øl, vand, sprut etc. Bemærk at det nu
er muligt at bestille sine varer på forhånd, dog højest to dage i forvejen
(dvs. fra på torsdag af). Så pakker de dem og de venter på en når man
kommer (og det er gratis, så vidt jeg kan se :))
Det vil være en god ide at bestille hjemmefra, hvis man ved man skal have
noget, da man så slipper for at styrte forretningen igennem, og man ved
det er der nå vi ankommer. Man skal dog minimum bestille eks. 15 kasser
øl, men det er vel ikke noget problem?!?
Bestilling foregår via Scanlines bordershop hjemmeside:
http://www.border-shop.dk/BorderShopFront/Front_DK?FrameLink=/FrontPages/_Front_Style_9

Derfra går turen over Puttgarden/Rødby tilbage til DTU hvor vi efter
planen er ca. kl. 22.

Derefter rykker vi ned i klubben til afterparty. Natbussen til Kbh. går
hele natten 

Hvis du er interesseret så skriv en mail hurtigst muligt til
s001400[at]student.dtu.dk eller ring på 24 42 09 71.

mvh
Christian Knudsen
Formand for PMC og Tysklandsturarrangør
www.pmc.dk