Arnold fik en på sigadusen...
Fra : BJ

Dato : 11-01-06 15:30

Arnold kunne trods alt ikke vælte en Volvo XC90..

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3488544/

BEMÆRK: Postet samtidig i dk.fritid.motorcykel

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 12-01-06 17:46

Så det man tænker, han ser sku da noget gammel ud efter hånden, håber ikke
han will be back i flere Terminator film ;)
Johan

(sorry off toppic)

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 12-01-06 18:50

Johan Vikkelsøe-Pedersen wrote:
> Så det man tænker, han ser sku da noget gammel ud efter hånden, håber ikke
> han will be back i flere Terminator film ;)

Hvorfor ikke? - jeg tør slet ikke tænke på hvad vi skulle stille op uden
Arnold.

Jeg venter spændt på at se en totalt afdanket Sylvester Stallone i den
nye Rocky og Rambo 4

Kenneth Østrup
Weblog: <http://blog.riskoger.net/>
Billedarkiv: <http://bronson.dk/>
Honda RC04/SC01/PC25 - 1984

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 12-01-06 18:53

Kenneth Østrup wrote:
> Hvorfor ikke? - jeg tør slet ikke tænke på hvad vi skulle stille op uden
> Arnold.
>
> Jeg venter spændt på at se en totalt afdanket Sylvester Stallone i den
> nye Rocky og Rambo 4

Hov nu glemte jeg jo helt Charles Bronson eller Clint Eastwood nu vi er
i gang. Bronson lavede TV/Film til han faldt død om, stor respekt for
det! - Clint Eastwood er da også stadigvæk en badd ass motherf..... ;)

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 12-01-06 18:54

Kenneth Østrup wrote:
> [...]

Hov nu glemte jeg jo helt Charles Bronson eller Clint Eastwood nu vi er
i gang. Bronson lavede TV/Film til han faldt død om, stor respekt for
det! - Clint Eastwood er da også stadigvæk en bad ass motherf..... ;)

Fra : Søren Dahl

Dato : 12-01-06 23:19

Ja, Arnold ser da godt nok lidt slidt ud :)

Man kan sige, at Arnolds store force i de film han har lavet (der har
virket, så som T2, Predator og Commando mf. ) er (var) hans fysiske
udseende frem for hans skuespil talent. Den styrke har naturligvis
aftaget en del med årene og hans skuespil talen er nok heller ikke
blevet meget bedre.... gad vide om han vil forsøge sig med flere film
frem over når han politiske karriere er over ??? OK nok ikke lige det
rette forum at diskutere dette i - men nu var han jo lige oppe og
vende.

MVH Søren

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 17:52

On Wed, 11 Jan 2006 15:30:24 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>Arnold kunne trods alt ikke vælte en Volvo XC90..
>
>http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3488544/

Det skulle jo gå galt

http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=413166/

Selv om han vist var helt uden skyld.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : BJ

Dato : 11-01-06 17:58

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

KLIP

> Selv om han vist var helt uden skyld.

En uagtsom bilist bakkede ud:

http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2006/01/11/MNGV0GLJ2L1.DTL&hw=arnold&sn=002&sc=899

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-01-06 19:48

BJ wrote:
> <Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> En uagtsom bilist bakkede ud:

Det er sådan (næsten) alle motorcyklister dør på. De bliver overset af en
bilist som kører ud foran dem.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk